Toon posts:

[Vista] Configuratiescherm en print problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 885 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al twee keer gehad dat wanneer ik mijn configuratiescherm wil openen ik geen pictogrammen zie, zowel in klasieke als in normale modus niet...

Ook kan ik niet printen, ik zie dan geen foutmelding maar de printer krijgt simpelweg niet de opdracht binnen..

Ik heb het nu twee keer weten te oplossen met systeemherstel (naar een dag terug) maar dit schiet natuurlijk niet op :s

Het rare is dat ik nergens aan kan zien waar het probleem zich in bevind aangezien "controlepunt van het systeem" de systeemherstelpunt is die ik selecteer, hieruit kan ik zien dat het niet ligt aan een geinstalleerde update of programma lijkt me :S?

Is dit een bekend probleem?

Verwijderd

Topicstarter
Nobody?

Verwijderd

Op the Nvidia forums is hiervoor een workaround gegeven, waarschijnlijk is dit een nvidia driver / 8800 probleem.

Ik quote even van de anandtech forums, ik ben niet geregistreerd op de nvidia forums:
If any of you are still having this problem, a workaround is posted over here:
http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=27571

1) Launch services.msc from a run command
2) Find the SLUNotify service & stop it
3) Find the Software Licensing service & stop it (it may say that ReadyBoost needs that service to run; stop it anyway)
4) Restart both services, starting with Software Licensing

That's all. No reboot needed. Kudos to Toby at the nVidia forums.
meer informatie op de anandtech forums:

http://forums.anandtech.c...did=2009171&enterthread=y

Deze oplossing heeft mijn probleem opgelost (wat precies was wat jij beschrijft)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 09:05:
Ik heb nu al twee keer gehad dat wanneer ik mijn configuratiescherm wil openen ik geen pictogrammen zie, zowel in klasieke als in normale modus niet...

Ook kan ik niet printen, ik zie dan geen foutmelding maar de printer krijgt simpelweg niet de opdracht binnen..

Ik heb het nu twee keer weten te oplossen met systeemherstel (naar een dag terug) maar dit schiet natuurlijk niet op :s

Het rare is dat ik nergens aan kan zien waar het probleem zich in bevind aangezien "controlepunt van het systeem" de systeemherstelpunt is die ik selecteer, hieruit kan ik zien dat het niet ligt aan een geinstalleerde update of programma lijkt me :S?

Is dit een bekend probleem?
Ik heb het ook! Heel irritant! Configuratiescherm is niet op te roepen en printen is niet mogelijk. Ook kan er niet vanuit het netwerk geprint worden, omdat de printer toevallig aan mijn pc hangt. Heel vervelend! Maarum, werkt bovenstaande handeling?