Op het moment ben ik door Australië aan het ligfietsen met vier vrienden. Inmiddels ben ik twee maanden verder en 2000km zuidelijker dan het startpunt Cairns, en nog maar 100km van Brisbane verwijderd. Ik had al eerder wat foto's gepost, welke zelfs een showcase werd. Ik hoop dat deze een showcase blijft 
Ik schiet met een 400D met bijna altijd een 17-85 IS USM erop, of soms een 70-200 f4. Ik heb helaas geen statief vanwege ruimtegebrek, ik ben dan ook erg blij met de IS. Foto's bewerk ik op een 12" laptop en Lightroom.
1

2 - Typisch uitzicht, sugar cane fields met het spoor voor de trein die de sugar cane verzameld.

3 - Omgeving Gladstone, vlakbij zware industrie

4

5

6

7

8 - Billabong Sanctuary (dierentuin)

9 - Tussenstop op weg naar 't Great Barrier Reef

10 - Zonsondergang bij Green Hill

Graag uw commentaar, zie ook www.ligfietsvakantie.nl voor meer informatie over het hele gebeuren.
Ik schiet met een 400D met bijna altijd een 17-85 IS USM erop, of soms een 70-200 f4. Ik heb helaas geen statief vanwege ruimtegebrek, ik ben dan ook erg blij met de IS. Foto's bewerk ik op een 12" laptop en Lightroom.
1

2 - Typisch uitzicht, sugar cane fields met het spoor voor de trein die de sugar cane verzameld.

3 - Omgeving Gladstone, vlakbij zware industrie

4

5

6

7

8 - Billabong Sanctuary (dierentuin)

9 - Tussenstop op weg naar 't Great Barrier Reef

10 - Zonsondergang bij Green Hill

Graag uw commentaar, zie ook www.ligfietsvakantie.nl voor meer informatie over het hele gebeuren.