Hallo,
Na een flinke crash (schijven omzetten van basic naar dynamisch via TS op een sbs 2003 server aan de andere kant van het land, is bij deze not done) hebben wij helaas deze server opnieuw moeten installeren. Het is een nieuwe server waar zegmaar ook de backup voorziening nog niet voltooid was. Maar toch al flink wat e-mail op stond.Dit even voor jullie leedvermaak
.... (Gelukkig stond het lokaal cachen van profielen niet uit, zo hebben we een hoop mail terug weten te halen. ha!
)
En nu het echte probleem(pje)
. Er staat nogal wat mail te wachten om gecatorized te worden. Ik ben dus even gaan zoeken en in een oude post (van mij Exchange 2003 pop3 boxen) zag ik dat ik het domein niet opgenomen had in de "Recepients Policy'. Nadat ik dit had gedaan werden de nieuwe mails wel gerouteerd, maar de oude niet. Hoe kan ik deze zegmaar weer opnieuw 'klaarzetten' om gecatorized te worden? Ze zijn opgehaald via een pop3-connector, ik weet niet of dat van belang is.
Thnx!
En van Noord-Holland naar Zuid voor een SBS2003 servertje is nooit grappig
Na een flinke crash (schijven omzetten van basic naar dynamisch via TS op een sbs 2003 server aan de andere kant van het land, is bij deze not done) hebben wij helaas deze server opnieuw moeten installeren. Het is een nieuwe server waar zegmaar ook de backup voorziening nog niet voltooid was. Maar toch al flink wat e-mail op stond.Dit even voor jullie leedvermaak
En nu het echte probleem(pje)
Thnx!
En van Noord-Holland naar Zuid voor een SBS2003 servertje is nooit grappig
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2007 00:12 ]