Toon posts:

upgraden naar Hotmail Plus. waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een gratis Hotmail account. Tegenwoordig is dat een Windows Live Hotmail account.
Nu wil ik dit account gebruiken in Apple Mail. Echter werkt dit niet via de httpmail plugin.

Nu wil ik m'n account dus upgraden naar een Hotmail Plus account zodat ik POP3 acces krijg.
Het probleem is alleen dat ik nergens kan vinden waar je kan upgraden.
Ik kom telkens op de pagina uit waar je een nieuw account kan aanmaken, maar ik wil een bestaand account upgraden.

Via Google lees ik dat meer mensen hier problemen mee hebben, maar het antwoord heb ik niet kunnen vinden.
Blijkbaar is het voor Microsoft te moeilijk om een upgrade optie/button toe te voegen aan de Hotmail interface.

Via deze link http://get.live.com/nl-nl/mailplus/features kun je alleen een nieuw account aanmaken.

Iemand een idee?

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:09
ik kan mij voorstellen dat het pas kan als je je taal- + land-instellingen op USA zet.

n.b. Ik kan mij het niet voorstellen, maar dit zijn wel dingen zoals Microsoft ze vaak doet.

[ Voor 2% gewijzigd door bjck op 11-09-2007 22:38 ]

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:24
Gewoon op dat oranje knopje drukken, bovenaan aanmelden en dan is het kwestie van de stappen volgen.

3 sec gekeken naar de site.

code:
1
2
3
4
De aankoop kan niet worden voltooid.Voor deze service heeft u een Windows Live™ ID met een actief Postvak IN nodig. Klik op afmelden en meld u aan met een ondersteund e-mailadres.

Als u dit bericht vaker krijgt, meld het dan als een terugkerend probleem.
Bericht 3002

Dit kreeg ik wel, maar ik heb geen livemail :)

[ Voor 57% gewijzigd door rhodium op 11-09-2007 09:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
het is eindelijk gelukt. via Safari ging het niet en ook Firefox geeft een foutmelding, maar met IE dan toch gelukt. ik kon nu normaal inloggen, waar dat in Safari niet ging.
nu even kijken waar ik de pop3 instellingen kan vinden, en dan moet het goedkomen.

• stereohead
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:47
Je zou natuurlijk ook Gmail kunnen gebruiken, dan heb je standaard al pop3 access. En in mijn geval laad de webinterface ook veel sneller dan die van hotmail.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12 14:34

Sharky

Skamn Dippy!

ik zit er ook over te denken om mijn livemail te upgraden alleen zie ik nergens staan dat je ook daadwerkelijk pop3/smtp toegang krijgt tot hotmail, kan iemand bevestigen dat het wel kan want anders heb ik er niet bijster veel aan :)

This too shall pass

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 03:38
Je kunt natuurlijk ook gewoon Outlook Connector downloaden, kun je je mail ook in Outlook binnenhalen en verzenden en het is gratis!

• Jewcookie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10 20:25
Ik heb dus ook Hotmail Plus genomen, maar hij download met de POP3 niet automatisch de mappen van Hotmail. Dit is vrij vervelend want ik heb allerlei filters die mail automatisch in mappen plaatst.

Het werkt in Outlook en op mijn iPhone, maar alleen de inbox is zichtbaar.

Is er een mogelijkheid om dit ook via POP3 te krijgen?

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
Jewcookie schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:01:
Ik heb dus ook Hotmail Plus genomen, maar hij download met de POP3 niet automatisch de mappen van Hotmail. Dit is vrij vervelend want ik heb allerlei filters die mail automatisch in mappen plaatst.

Het werkt in Outlook en op mijn iPhone, maar alleen de inbox is zichtbaar.

Is er een mogelijkheid om dit ook via POP3 te krijgen?
Nee, POP3 ondersteund dat volgens mij niet, IMAP wel.

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:13
iemand ondertussen al een optie gevonden om de mappen ook binnen te krijgen op de iphone/outlook?
Pagina: 1