Hoi, ik heb een probleempje met sessions in PHP. Wat is namelijk het geval:
Als ik mijn pagina voor de eerste keer bezoek(met de zelfde active browser) plaats php achter elke link wat session gegevens. Dit doet ie maar 1 keer(als je dus refreshed staan die gegevens niet meer achter de links)
MAAAR hij plaats ook die session info achter een java scriptje van Nedstat wat vervolgens fouten genereerd.
Mijn vraag is dus: Hoe kan ik dat uit zetten dat PHP de eerste keer session info mee geeft met een link?
Alvast bedankt,
Quinten Niens
ps.
Hier is een klein voorbeeldtje:
Sorry, info vergeten te geven:
Ik draai:
Win2kPRO IIS (weet niet welke versie, die er bij zit iniedergeval)
php-4.0.3pl1-Win32
mysql-3.23.31-win
Als ik mijn pagina voor de eerste keer bezoek(met de zelfde active browser) plaats php achter elke link wat session gegevens. Dit doet ie maar 1 keer(als je dus refreshed staan die gegevens niet meer achter de links)
MAAAR hij plaats ook die session info achter een java scriptje van Nedstat wat vervolgens fouten genereerd.
Mijn vraag is dus: Hoe kan ik dat uit zetten dat PHP de eerste keer session info mee geeft met een link?
Alvast bedankt,
Quinten Niens
ps.
Hier is een klein voorbeeldtje:
[edit]<script type="text/javascript" language="JavaScript">
<!--
d=document;
d.write("[img]"\?PHPSESSID=b4638cb0b57465feb74e20ef3e92601a""http://nl.nedstatbasic.net"); d.write("/cgi-bin/referstat.gif?"); d.write("name="wp-werkers&refer=""); d.write(escape(document.referrer)); d.write("\"[/img]");
// -->
</script>
Sorry, info vergeten te geven:
Ik draai:
Win2kPRO IIS (weet niet welke versie, die er bij zit iniedergeval)
php-4.0.3pl1-Win32
mysql-3.23.31-win