Toon posts:

[Vista] Kan sommige programma's niet verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb sinds maart dit jaar vista ultimate (legaal)
ik was dit weekend bezig om mijn pc wat op te schonen en programma's te verwijderen
die ik niet meer gebruik.
nu zag ik dat ik heel veel programma's niet kan verwijderen...
Er staat bij sommige boven aan: organiseren en beeld en daarnaast herstellen en verwijderen.
die laatste 2, herstellen en verwijderen die mis ik bij +- 80% van de applicaties die ik geinstaleert heb.

hebben er meer mensen hier last van? en is hier een fixe patch voor o.i.d.?

- weedwalk

edit: ik zie nu ook dat er heel veel applicaties niet eens in mijn software lijst staan...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 22:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

Verwijderd

Ben je kundig genoeg om de programma's eruit te slopen?

->Verwijder lompweg de directory waar het programma instaat
->Download het freeware "Regseeker"
->Zoek het register af en verwijder alleen de groene items en niet de rode.

Start de PC opnieuw op en lopen maar. Met deze methode zal je systeem nauwelijks tot niet trager mogen worden.

Eventuele DLL bestanden die achterblijven nemen alleen maar iets ruimte in beslag en belasten het systeem dan niet meer. Ik heb zeer goede ervaringen met Regseeker.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 17:40 ]

• pat42
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

pat42

» lurkt

Wat Exuimtum zegt kan, maar zoek eerst iig nog even of er in de directory van het programma uninstall.exe oid staat. Is iig al weer iets netter ;)

Verwijderd

Topicstarter
okey, heg die regseeker gedownload en wat progs verwijdert... echter mis ik nu ineens 60GB...
60 gig ineens verdwenen..

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:08
60 gig verdwenen? Bedoel je 60 gig aan data weg, of geeft windows 60 gig minder vrije ruimte aan dan je verwacht? In het laatste geval, installeer eens 'treesize free' en kijk of je het daarmee vindt.

Verwijderd

Hoe heb jij die programma's weggehaald?

In Regseeker (dat zei ik niet)
Handmatig? En wát heb je dan weggehaald?

Verwijderd

Topicstarter
nee regseeker had een temp map aangemaakt van 60 gig =S
het is al opgelost, ik kan echter nog steeds geen programma's via de normale weg verwijderen.
en er is nog een probleem bijgekomen:

in WMP11 zie ik geen visualisatie meer tijdens het muziek afspelen, alle invoegtoepassingen zijn weg en geeft geen beeld meer tijdens een clip afspelen.
Pagina: 1