Hallow
Ik was bezig met een website die een MySQL-database gebruikte om de input van de gebruiker op te slaan; daar kgreeg ik vele errors mee, dus heb ik er nu dit van gemaakt:
Nu...het schrijft wel alles juist naar de file, maar de "\n" komt niet juist.
Volgende keer dat ik schrijf naar het bestand schrijft het gewoon over wat er al stond, en gaat dus niet naar de volgende regen?
Ziet iemand wat ik fout doe?
Het moet morgenvroeg klaar zijn...
TNX!
Ik was bezig met een website die een MySQL-database gebruikte om de input van de gebruiker op te slaan; daar kgreeg ik vele errors mee, dus heb ik er nu dit van gemaakt:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| \\Lezen $myFile = "inschrijvingen.txt"; $fh = fopen($myFile, 'r'); $ischrijvingentxt = fgets($fh); fclose($fh); \\Schrijven $myFile = "inschrijvingen.txt"; $fh = fopen($myFile, 'w') or die("Kan niet naar inschrijvingen.txt schrijven..."); $InschrijvingDATA = $vnaam . " " . $anaam . " " . $groep1 . " " . $groep2; $stringData = $ischrijvingentxt . "\n" . $InschrijvingDATA; fwrite($fh, $stringData); fclose($fh); |
Nu...het schrijft wel alles juist naar de file, maar de "\n" komt niet juist.
Volgende keer dat ik schrijf naar het bestand schrijft het gewoon over wat er al stond, en gaat dus niet naar de volgende regen?
Ziet iemand wat ik fout doe?
Het moet morgenvroeg klaar zijn...
TNX!