Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[JAVA] Hoe project te openen?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik heb zojuist een Java-project van internet getrokken om e.e.a. van op te steken. De bedoeling was om dit als project te openen in JCreator of Netbeans, helaas krijg ik hem op beide editors niet geopend. Op de download-site was geen installatie-handleiding te vinden. Na het mislukken van het openen van het project, heb ik in JCreator geprobeerd om een nieuw project te openen, daarin alle bestanden aangemaakt incl. submappen, en alle code in de juiste bestanden geplakt. Dit opgeslagen, compilen, error :? 8)7

Iemand die me hier mee kan helpen?

De applicatie is hier te downloaden:

http://www.gl-power.nl/anders/sudoku_src.zip

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Koppensneller

winterrrrrr

Welke error krijg je bij het compileren? En weet je niet met welke editor het project oorspronkelijk is gemaakt?

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik heb geen idee met welke editor het is geschreven, niet te vinden op de downloadsite, ook niet in de source. Ik heb al gezocht naar andere bruikbare info, maar het enige wat er stond was de programmeertaal, Java dus. Zover was ik zelf al gekomen :P

De error tijdens het compileren was iets in de richting van class already exists, en wanneer ik erop klikte werd ik verwezen naar een stukje code wat een externe file aanriep. Hang me hier niet aan op want dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Weet overigens wel zeker dat het met het bestand SudokuMainFrame.java te maken had. Dit bestand bestaat 2 X in het project, uiteraard in verschillende mappen, ik heb ook gecontroleerd of dit in mijn nagemaakte project goed stond. Alles is exact overgenomen en driedubbel gechecked op fouten voor ik dit topic plaatste, en ik heb verder geen wijzigingen in de source aangebracht.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hoe je een willekeurig project in je IDE kan gebruiken is vast wel ergens te vinden (manual, google etc). Daarnaast staat SudokuMainFrame.java toch echt maar 1 keer in de zip die je linkt. Als jij er twee hebt dan heb je zeer waarschijnlijk dit bestand een keer gekopieerd o.i.d.

Anyway, op deze manier kunnen we je niet helpen. Als je niet precies kan vertellen wat je nu hebt gedaan en wat de uitkomst daar van was (welke foutmeldingen e.d.) en wat je nu zelf geprobeerd hebt op dat op te lossen. Daarnaast: als het een probleem is met de IDE dan zit je topic ook nog eens verkeerd.

Als je er echt zelf niet uitkomt dan kan je een nieuw topic openen. Geef dan voldoende en duidelijke informatie (zie Programming Beleid en dan met name Programming Beleid - De Quickstart) en open dat dan op de juiste plek (zie Waar hoort mijn topic?)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.