Denk toch dat het aan jouw kant ligt? Ik kan gewoon zoeken naar ' ism Firefox 2.0.0.6
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Heb je continue dat de search timeout, of kwam je het 1 keer tegen, want ik kan het hier ook niet reproduceren.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
De ' wordt gebruikt als string-connector, danwel als teken om een string aan te geven. Dat heeft als gevolg dat de zoekopdracht mogelijk veel lastiger te voltooien is. Uiteraard maakt het voor een opdracht als 'tweakers' vs "'tweakers'" geen bal uit, dat is nog steeds maar een woord, maar voor sommige combinaties is het een stuk lastiger.
Domweg claimen dat ' niet werkt is echter niet zo zinvol, dat werkt namelijk prima. Het probleem zit hem in de specifieke opdracht die je uitvoerde. Evenzo is het zinloos om te melden dat de ' wel gewoon werkt - want dat doet ie - want daar wordt de opdracht die jij wilde doen niet sneller van...
Domweg claimen dat ' niet werkt is echter niet zo zinvol, dat werkt namelijk prima. Het probleem zit hem in de specifieke opdracht die je uitvoerde. Evenzo is het zinloos om te melden dat de ' wel gewoon werkt - want dat doet ie - want daar wordt de opdracht die jij wilde doen niet sneller van...
Oke, dan zal het wel aan mijn computer liggen, maar de ' teken gebruik ik wel eens in een zoek functie met woorden waarin de ' voorkomt.
Hoe kom je daar nou weer bij? Ik probeer juist duidelijk te maken dat het een bekend fenomeen is, maar dat ik je zonder de specifieke zoekopdracht die je gebruikt niet kan vertellen waarom ie niet werkt.Snowwie schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:44:
Oke, dan zal het wel aan mijn computer liggen
Ik heb iets soortgelijks, maar dan voor zoektermen met een "punt" erin.
| Zoekterm: | exchange 5.5 |
|---|---|
| Melding: | Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug. De zoekactie nam meer dan 15 secondes in beslag en is gestopt. Verander de zoekstring (vooral de phrase search gedeelten, als u deze gebruikt) of probeer het opnieuw. (interne identificatie: find::execute_omega::read_data) |
| Zoekterm: | asp.net |
|---|---|
| Melding: | Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug. De zoekactie nam meer dan 15 secondes in beslag en is gestopt. Verander de zoekstring (vooral de phrase search gedeelten, als u deze gebruikt) of probeer het opnieuw. (interne identificatie: find::execute_omega::read_data) |
Dat klopt, de 5 en de 5 worden afzonderlijk als losse termen gezien en door de . dwing je de zoekmachine ze te beschouwen als een string. En je kan je wel voorstellen dat er nogal wat topics met een 5 erin zijn of met de termen asp en net.
Overigens wordt met name dat 5.5-voorbeeld (die het ergste van de twee is) in een komende update een stuk efficienter aangepakt. Maar omdat er nog een paar nieuwe performance issues in spelen hebben we nog geen werk gemaakt van de uitrol daarvan in de productieomgeving.
Overigens wordt met name dat 5.5-voorbeeld (die het ergste van de twee is) in een komende update een stuk efficienter aangepakt. Maar omdat er nog een paar nieuwe performance issues in spelen hebben we nog geen werk gemaakt van de uitrol daarvan in de productieomgeving.
Pagina: 1