Goedenavond allemaal,
Ik heb hier een USB-stick waar promotie-materiaal opstaat.
Als de stick in de computer wordt gestopt wordt er naast de -standaard- verwisselbare schijf een cd-station aangemaakt. (Hier staat een vage auto-start functie op, die op elke usb poort anders reageert. Maar dat terzijde)

Het is een stick van 128 MB, maar door dat cd-station is er nog maar 46 MB beschikbaar.
Heeft een van jullie een idee hoe ik de stick helemaal leeg kan halen?
Uiteraard heb ik al de Search en Google gebruikt, maar dat gaf geen oplossing.
De meeste suggesties die je dan krijgt gaan ervan uit dat er op de stick verschillende partities staan, welke je moet verwijderen.
In mijn geval ziet de computer het als 2 aparte stations, de enige partitie op de USB-stick is die 46 MB.
Het is ook geen U3-stick. Ik heb U3-software gedownload, maar die herkent de stick niet.
Bij de stick zat een CD'tje met drivers voor Win 98, en tevens een Flash-Disk-Manager.
Maar als ik die installeer herkent die de stick ook niet. (Win XP en Vista)
Ubuntu laat alleen de stick van 46 MB zien, het cd-station komt helemaal niet in beeld.
Ditzelfde gebeurt op een Macbook met OSX.
Als iemand een idee heeft hoor ik het graag
Ik heb hier Windows XP, Windows Vista, Ubuntu en OSX lopen. Dus alle suggesties zijn welkom.
(In Ubuntu en OSX ben ik een echte newbie, be gentle with me
)
Ik heb hier een USB-stick waar promotie-materiaal opstaat.
Als de stick in de computer wordt gestopt wordt er naast de -standaard- verwisselbare schijf een cd-station aangemaakt. (Hier staat een vage auto-start functie op, die op elke usb poort anders reageert. Maar dat terzijde)

Het is een stick van 128 MB, maar door dat cd-station is er nog maar 46 MB beschikbaar.
Heeft een van jullie een idee hoe ik de stick helemaal leeg kan halen?
Uiteraard heb ik al de Search en Google gebruikt, maar dat gaf geen oplossing.
De meeste suggesties die je dan krijgt gaan ervan uit dat er op de stick verschillende partities staan, welke je moet verwijderen.
In mijn geval ziet de computer het als 2 aparte stations, de enige partitie op de USB-stick is die 46 MB.
Het is ook geen U3-stick. Ik heb U3-software gedownload, maar die herkent de stick niet.
Bij de stick zat een CD'tje met drivers voor Win 98, en tevens een Flash-Disk-Manager.
Maar als ik die installeer herkent die de stick ook niet. (Win XP en Vista)
Ubuntu laat alleen de stick van 46 MB zien, het cd-station komt helemaal niet in beeld.
Ditzelfde gebeurt op een Macbook met OSX.
Als iemand een idee heeft hoor ik het graag
Ik heb hier Windows XP, Windows Vista, Ubuntu en OSX lopen. Dus alle suggesties zijn welkom.
(In Ubuntu en OSX ben ik een echte newbie, be gentle with me
Waar een wil is, is een stopcontact....