Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Als jij de kabel naar je boxen bedoelt, ja dat kan prima (VDS is soepele draad dacht ik toch?).
VDS is soepele draad idd.
Maar ik doel eigenlijk op de voeding van mijn versterker....
Maar ik doel eigenlijk op de voeding van mijn versterker....
Lijkt me ook wel, koper is koper toch?
Ik zou behalve een sub trouwens ook twee zwaardere speakers aansluiten.
Ik zou behalve een sub trouwens ook twee zwaardere speakers aansluiten.
[ Voor 49% gewijzigd door Beekforel op 10-09-2007 19:43 ]
Ik wil dus juist niks in mijn hoedenplank bouwen door eerdere nare diefstallen. Huidige speakers kunnen hard zat maar zonder bas. Subje erbij en probleem opgelost.
moet je kijken wat het maximale wattage/amperage is wat er door die dikte kabel kan reken dan uit hoeveel je sub/amp gaat gebruiken en je bent er
*burp*
Voor niet al te zware setups is 25mm2 wel voldoende. Zorg er alleen wel voor dat je degelijke klemmen gebruikt voor het aansluiten op de accu en zorg voor een bijpassende zekering (30-40A) in de pluskabel.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Ja, dit kan. Trek desnoods de kabels dubbel om aan de juiste dikte te komen.
btw... zoek je nog versterkers/subje? ik heb nog wat op de plank...
btw... zoek je nog versterkers/subje? ik heb nog wat op de plank...
Wise enough to play the fool
belangrijkste is een zekering in de plus kabel te zetten ZO DICHT MOGELIJK BIJ DE ACCU!!!!!! liefst binnen 10 cm van de plus pool van de accu.
Als je dat namelijk niet doet en de draad schuurt door tegen de carrosserie (massa) van de auto aan, dan heb je een kortsluiting en kun je brand krijgen. En dat betekent (meestal) een uitgebrande auto.
Als je dat namelijk niet doet en de draad schuurt door tegen de carrosserie (massa) van de auto aan, dan heb je een kortsluiting en kun je brand krijgen. En dat betekent (meestal) een uitgebrande auto.
Have a wheelie good weekend!
Om wat voor auto gaat het? Je kan altijd een hoedenplank maken en dan de speakers eronder plaatsen. Geen hond die ziet wat je er in heb zitten en het ziet er ook nog eens netjes uit.Francis schreef op maandag 10 september 2007 @ 19:48:
Ik wil dus juist niks in mijn hoedenplank bouwen door eerdere nare diefstallen. Huidige speakers kunnen hard zat maar zonder bas. Subje erbij en probleem opgelost.
The ramblings of an idiot
Been there done that, besides, subje heb ik al en mogelijk al een versterker voor niks, dus subje plaatsen is in dit gevaal de mooiste/goedkoopste optie.
Ah, ok, dan wordt het anders watFrancis schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:09:
Been there done that, besides, subje heb ik al en mogelijk al een versterker voor niks, dus subje plaatsen is in dit gevaal de mooiste/goedkoopste optie.
The ramblings of an idiot
Pagina: 1