AMD XP2000+, 756MB, GF4 4600, 120GB, 17" TFT + klassieke 8 speed brander. Tevens eigenaar van een IRiver 'The craft' 256 MB mp3 speler :)
Verwijderd
Er zijn al heel wat topics over de nvidia drivers, dus kijk vooral even rond.
Zorg verder dat je de 0.96 tarballs hebt; daar zitten goeie docs bij.
Zorg verder dat je de 0.96 tarballs hebt; daar zitten goeie docs bij.
Verwijderd
zelfde probleem gehad..suse-7 onder asus 7100 en redhat 70.....daarbij werkt zijn grote broer asus 7700 perfeckt ...op aanrade van een collega draai ik nu mandrake 7.2...( effe kopie van gemaakt ( retail versie)...
mijn asus 7100 wordt volledig ondersteunt...
mijn asus 7100 wordt volledig ondersteunt...
Je hoeft helemaal geen andere distributie te kiezen. Ik heb het al een heleboel keer uitgelegd, maar hier komt ie voor de zoveelste keer.
Je moet zorgen dat xfree86 4.01 geinstalleerd is, het zit dacht ik wel standaard bij suse7.0. Daar hoef je dan waarschijnlijk niets aan te veranderen. Je moet de drivers van de site van nvidia gebruiken. Daar wordt ook meteen uitgelegd hoe je ze moet installeren. Na de installatie van deze drivers zal het perfect werken.
Je moet zorgen dat xfree86 4.01 geinstalleerd is, het zit dacht ik wel standaard bij suse7.0. Daar hoef je dan waarschijnlijk niets aan te veranderen. Je moet de drivers van de site van nvidia gebruiken. Daar wordt ook meteen uitgelegd hoe je ze moet installeren. Na de installatie van deze drivers zal het perfect werken.
Nah, dan gaat ik dat maar is proberenOp zondag 11 februari 2001 21:46 schreef thunderbird2k het volgende:
Je hoeft helemaal geen andere distributie te kiezen. Ik heb het al een heleboel keer uitgelegd, maar hier komt ie voor de zoveelste keer.

AMD XP2000+, 756MB, GF4 4600, 120GB, 17" TFT + klassieke 8 speed brander. Tevens eigenaar van een IRiver 'The craft' 256 MB mp3 speler :)