Afgelopen weekend heeft een vriend van mij me het werken met nieuwsgroepen uitgelegd. Nu zit ik bij xs4all welke news.xs4all.nl en newszilla.xs4all.nl aanbied. Nu kan ik alleen na het installeren van Grabit niets binnenhalen, van beide niet. Rechtsonder bij 'Decode Treath' geeft hij dan: 'Unable to connect to newszilla: 119' aan. Ook bij het kiezen van news.xs4all.nl gebeurt dit.
Nu zit de draadloze router direct aan de modem gehangen, en heb ik geen hardwarematige firewall draaien. Al het andere downloadverkeer gaat dan ook gewoon vlekkeloos. Ook staat poort 119 gewoon open.
Is het dan nodig om in Grabit bij serverproperties gebruikersnaam en wachtwoord in te stellen? Dacht dat dit bij xs4all niet nodig was?
Wat zie ik over het hoofd?
Nu zit de draadloze router direct aan de modem gehangen, en heb ik geen hardwarematige firewall draaien. Al het andere downloadverkeer gaat dan ook gewoon vlekkeloos. Ook staat poort 119 gewoon open.
Is het dan nodig om in Grabit bij serverproperties gebruikersnaam en wachtwoord in te stellen? Dacht dat dit bij xs4all niet nodig was?
Wat zie ik over het hoofd?