Toon posts:

Problemen backup naar Ext HD met Norton Ghost

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb enkele dagen geleden een Ext HD (WD Elements 500 GB) gekocht en wilde nu met Norton Ghost mijn interne HD backuppen op deze Ext HD. Programma ging goed van start, was op ruim 2/3 toen ik de volgende foutmelding kreeg:

-Unable to write to file.
--Error EBAB03F1: Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O-apparaat.

Norton Ghost had ook geen oplossing hiervoor. Heb me suf gezocht maar kan niets vinden om dit zelf op te lossen. (overigens wel deze problemen bij Windows XP service pack 1 bij toegang tot diskette, maar dat lost mijn probleem ook niet op. Maar misschien moet ik het in dezelfde richting zoeken als dit?)
Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen en hoe ik dit op zou kunnen lossen?
Ik gebruik Windows XP (versie 5.1 (build 2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254 : Service Pack 2)

Thanx!

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Heb het nogeens geprobeerd. Eerst hele harde schijf alle antivirus en malware scanners overheen laten lopen (1 trojan gevonden en verwijderd). Ext HD opnieuw geformatteerd. Toen met Ghost geprobeerd backup te maken en op Ext HD te zetten.
Nu kreeg ik de volgende melding:

-Unable to write to file.
--Error EBAB03F1: De time-outperiode van de semafoor is verlopen.

Iemand enig idee?