Reciever keuze

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:23

Osxy

Holy crap on a cracker

Topicstarter
Ik ben afgelopen week aantal plaatsen wezen luisteren naar 5.1 speakers, nu is me keus gevallen op de Kef KHT3005 serie. Hiervan ga ik de surround speakers nemen en de center, de sub word een Klipsch KSW-10.

Nu was mijn oorspronkelijke keus kwa reciever gevallen op de H/K AVR 135 of de 140. Maar nu ik deze speakers heb uitgekozen begin ik te twijfelen of deze reciever wel toereikend zal zijn, de winkels waar ik ben wezen luisteren hadden deze echter niet staan zodat ik kon luisteren.

Heeft iemand ervaring met deze recievers of speakers en kan zijn licht laten schijnen hierop?

Het budget voor de reciever is ongeveer 400 euro (de 140 zit hier dus al boven).

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:54
Tja, misschien heeft iemand die combinatie wel en vind het wel mooi klinken maar of jij dat ook vind is de vraag daarom is het altijd handig om verder te zoeken naar een winkel die dat combinatie voor jou wil laten testen.

Tip: Front (recht en links) & Center speaker van hetzelfde merk is wel aan te raden...

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:23

Osxy

Holy crap on a cracker

Topicstarter
Armo schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:54:
Tja, misschien heeft iemand die combinatie wel en vind het wel mooi klinken maar of jij dat ook vind is de vraag daarom is het altijd handig om verder te zoeken naar een winkel die dat combinatie voor jou wil laten testen.

Tip: Front (recht en links) & Center speaker van hetzelfde merk is wel aan te raden...
@tip Koma vergeten ;) :P

Het gaat me meer om het vermogen, want ik heb de H/K's al vaker gehoord maar alleen de hogere series.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-02 14:25

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Sony STR-DG910 heb je wel voor 400 euro. Hele leuke receiver met 3x HDMI ingang, wat toch alleen de wat duurdere receivers normaal hebben. Heb hem zelf net een paar weken (in het zwart) en ik ben er zeer tevreden mee. Maar als je het puur om het geluid gaat in plaats van de features dan zou ik verder kijken.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

De Marantz Sr3001 is erg goed, en past ruim in je budget.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:14

voodooless

Sound is no voodoo!

Uitzoeken van een receiver moet je gewoon zelf doen. Vrijwel alle receivers die tegenwoordig verkocht worden voldoen prima. Je moet dus kijken naar features en looks. Als ie bij jou past, dan is dat de juiste. En probeer natuurlijk even te luisteren als het effe kan.

Lees aub ook even: Audio en HiFi forum policy - Het regime

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.