Het volgende probleem doet zich voor: Als ik van file/map wissel dan kan het soms wel 5 seconden duren voordat de hd reageert. Het scherm bevriest als het ware en kan ook de muis niet bewegen.
Hoor dan een duidelijke klik (harde schijf) en dan pas kan ik verder. De harde schijf is al omgewisseld voor een nieuwe maar het probleem is er nog steeds.
Config: Gigabyte 965 ds-3 rev.3.3, F11 bios, 2mb geheugen ocz, 6600 proc. , Evga 8800 gts 640 videokaart, corsair 620 watt voeding, 1x seagate sata HD, 1x Samsung sata HD, 1x Plextor dvd
HD is de WD raptor 74 gb sata
Windows XP home
Bios instellingen:
HDD smart enabled
Sata ACHI disabled (dit instellen werkt niet want dan krijg ik een blauw scherm)
Onboard Sata/Ide device enabled
Onboard Sata/ide ctrl. mode IDE
Hoor dan een duidelijke klik (harde schijf) en dan pas kan ik verder. De harde schijf is al omgewisseld voor een nieuwe maar het probleem is er nog steeds.
Config: Gigabyte 965 ds-3 rev.3.3, F11 bios, 2mb geheugen ocz, 6600 proc. , Evga 8800 gts 640 videokaart, corsair 620 watt voeding, 1x seagate sata HD, 1x Samsung sata HD, 1x Plextor dvd
HD is de WD raptor 74 gb sata
Windows XP home
Bios instellingen:
HDD smart enabled
Sata ACHI disabled (dit instellen werkt niet want dan krijg ik een blauw scherm)
Onboard Sata/Ide device enabled
Onboard Sata/ide ctrl. mode IDE