Geen beeld meer.

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-05 09:12
Wij hebben hier een Acer Aspire E300.

Sinds vandaag wil hij geen beeld meer geven, volgens mij hoor je de computer normaal opstarten. Maar als ik de boxen aanzet hoor je geen windows deuntje. Alle fans draaien gewoon normaal maar zou het dan toch aan het moederboord kunnen liggen? Of denken jullie watanders?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Ik denk dat je zelf even moet gaan troubleshooten. Andere monitor, andere videokaart, ander geheugen... Allemaal prima in de FAQ's te vinden hier.

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-05 09:12
Weet er zelf zat vanaf maar hebben hier alleen AGP videokaarten dat is pci-e En het is de comp van me oom dus vandaar dat ik het even in het algemeen vraag ;)

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

RisingSun schreef op maandag 10 september 2007 @ 19:22:
Weet er zelf zat vanaf maar hebben hier alleen AGP videokaarten dat is pci-e En het is de comp van me oom dus vandaar dat ik het even in het algemeen vraag ;)
Het probleem is dat zulk soort verschijnselen heel veel kan zijn.
Je moederbord kan namelijk stuk zijn, maar het kan ook zijn dat je videokaart kapot is, of dat je PCI-e bus kapot is, etc etc.

Je kan het beste de proef op de som nemen en met andere componenten testen of er verandering in de sitatie komt. Als dit niet mogelijk is kan je het beste de fabrikant van de PC opbellen of naar de locale PC hobby-ist gaan.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Even in het algemeen is hier geen sluitend antwoord op te geven. Wel kunnen we je op weg helpen:

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.