Toon posts:

Partitie verwijdert @ USB Stick

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben gisteren enorm slim geweest. Ik was op n pc Windows Xp aan het plaatsen, maar was vergeten dat ik mn usb stick nog in de pc had steken. Nu kom ik bij de HD setup en zie ik daar een partitie van 2 GB op die HD staan (naja ik dacht dat het van de HD was ). Ik heb dus die partitie verwijdert (deze van men usb stick) en verder niets mee gedaan. Dus niet geformateerd of dergelijke.

Nu is mijn vraag of het nog mogleijk is de data van mn USB stick te recoveren op een of ander manier, de usb stick is nog niet geformateerd maar de partitite is er wel afgegooid

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Ik heb hier niet specifiek verstand van, maar heb je al geprobeerd om een nieuwe partitie aan te maken op de stick met exact dezelfde label?

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Ja hoor, gewoon met de geijkte recovery programma's aan de slag gaan. Uiteraard NOOIT iets laten schrijven naar die USB pen, maar alles naar HDD. Naast je geleegde partitietabel moet de rest van de disk- en file-structuur nog in tact zijn. Zie ook de FAQ in dit topic :)

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin