Toon posts:

Sms server

Pagina: 1
Acties:
  • 334 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet een sms server maken. zodat ik smsjes kan tonen op een beeldscherm. ik krijg het smsje al in de computer maar hoe moet ik er voor zorgen dat ik het op een beeldscherm krijg?
iemand een idee

alvast bedankt!!!!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Resultaten 1 - 10 van circa 15.300.000 voor sms server (0,26 seconden)
Wat lukte er precies niet? :)

Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet welk programma ik er het best voor kan gebruiken.
is er al een programma of moet ik er zelf een schrijven?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al 3 dagen op google gezocht maar kon wel genoeg vinden maar niet de informatie die ik zocht vandaar deze topic

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
Frank,
Welkom op GoT.

Als je drie dagen op google hebt gezocht, is het misschien handig om te vermelden wat je hebt gevonden.

verder.
Als je de smsjes al op de computer hebt, hoe zijn ze op geslagen?
bijv. als het in een CSV formaat is opgeslagen is het bijzonder makkelijk uit te lezen.

"Stilte, een gat in het geluid...."

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
http://www.tec.nl/pages/tec-sms.html

Waarschijnlijk als je hier een mooi schilletje omheen schrijft kom je al aardig in de buurt.

"Stilte, een gat in het geluid...."

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Je zoekt wat met google. Dan zie je dat sms server troep van microsoft oplevert. Heb je niks aan, maar dan zie je dat het ook wel sms gateway wordt genoemt. En dan ga je een wiki dingetje lezen, en een of andere tutorial.
Moeilijk? Nee.

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Frank1234,

Zou je nu even duidelijk kunnen uitleggen wat je nu exact wilt en waar je al naar gezocht hebt? Als je namelijk al SMS'en op je PC kunt ontvangen, dan lijkt me het niet meer dan logisch dat je ze dan namelijk ook op je beeldscherm kunt tonen. ;) Zo is je topic namelijk iets te vaag om echt wat mee te kunnen.

Signature

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:48

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Zoiets had Erkens ook gebouwd. Hij had een telefoon aan zijn PC gekoppeld via een datakabel, en vervolgens las hij hiervan de SMS-jes uit, ik dacht met een C# of C++ applicatie die hij gebouwd had.

Contacteer hem anders eens? :)

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ariën Clay schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 00:22:
Zoiets had Erkens ook gebouwd. Hij had een telefoon aan zijn PC gekoppeld via een datakabel, en vervolgens las hij hiervan de SMS-jes uit, ik dacht met een C# of C++ applicatie die hij gebouwd had.

Contacteer hem anders eens? :)
http://www.erkens.info/25 idd :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:48

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

En de uitleg staat op: http://blog.erkens.eu/index.php?s=sms :)

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

Verwijderd

Topicstarter
bedank voor de info!!
maar eigenlijk wil ik een smsserver die via een 4 cijferig nummer werkt. zodat het extra geld kost en dat die extra kosten op een rekening worden gestort.
Heeft iemand daar ervaring mee

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hoebedoelje? En kan dat niet worden gebouwd obv. de beschikbare tips?
Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier er veel zin in hebben om jou aan het handje te houden, met als enige reden dat jij anderen geld kan aftroggelen. Huur dan tenminste iemand in die weet hoe dat is te ontwikkelen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:21:
bedank voor de info!!
maar eigenlijk wil ik een smsserver die via een 4 cijferig nummer werkt. zodat het extra geld kost en dat die extra kosten op een rekening worden gestort.
Dan moet je een contract afsluiten met een telecompartij! Jij, als individu, bent niet gerechtigd om dit zomaar neer te zetten want SMS is geen "openbaar" toegankelijk protocol...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
oo oke dank je wel

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:21:
bedank voor de info!!
Wees nou eens een beetje duidelijker over wat je nou precies wil. En geef eens wat meer info over waarom je het nodig hebt en wat je ermee wil gaan doen.

Wij moeten nu gissen...

Hmmm.... weer eens te laat

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 13:31 . Reden: Grrrr.... ik was weer eens te laat... ]

Verwijderd

Topicstarter
kan dit topic gesloten worden

alleen maar gezeur en gezeik hier

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 15:58 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als jij niet laat blijken in je posts dat je moeite wil doen zal je inderdaad weinig positieve respons krijgen. Dat staat allemaal heel duidelijk uitgelegd in de diverse faq's.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Prima. Op deze manier kan men inderdaad helemaal niet goed met je meedenken.

Overigens worden er tot nu toe echt geen rare dingen van je gevraagd. Maar goed, dat is een discussie voor een andere plek.

In ieder geval succes :Y)

edit:

He, nu ben ik weer te laat met reageren. Ik word oud :+

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 13-09-2007 16:03 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.