de kabels hebben verschillende impedanties
een TV-antenne-kabel is 75Ohm en een COAX-kabel voor 10Mbit netwerk is 50 Ohm
Gaat zeer veel packet-loss opleveren.
een TV-antenne-kabel is 75Ohm en een COAX-kabel voor 10Mbit netwerk is 50 Ohm
Gaat zeer veel packet-loss opleveren.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Ter aanvulling , NEE dat werkt niet betrouwbaar, je hebt RG58 kabel nodig, impendatie van 50 Ohm.
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Tenzij je 10Broad-36 apparatuur weet te vinden, want dat is 10 Mbps Ethernet over 75 Ohm coax. Maar ik ken in Nederland maar 1 site waar dat ooit heeft gelegen, en dat hebben zo ook al jaren geleden afgebroken.
Jammer, die technologie heb ik hier op zolder nog niet liggen.
Jammer, die technologie heb ik hier op zolder nog niet liggen.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Wat is de impedantie van thick-coax?
Als dat wel 75Ohm is zoals je tv-kabel, kan je ,als je een beetje zoekt die vampire-taps nog wel vinden.
Als dat wel 75Ohm is zoals je tv-kabel, kan je ,als je een beetje zoekt die vampire-taps nog wel vinden.
Zowel dikke als dunne coax doen 50 Ohm, erg makkelijk omdat je in noodgevallen met een verloop-stukje 2 segmenten kunt koppelen (tijdje gedaan met een ThickWire segment waar een terminator van verdwenen was). 'k Zou het niet voor de volle theoretische 500 yards willen doen, maar dit ging wel.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Pagina: 1