ik heb nu echt goede hulp nodig, mijn buurman gebruikt pinnacle pctv Vision om tv te kijken via de tv kaart, alles werkt perfect tot dat hij het programma afsluit, dan gaat er een zeer irritante piep door zijn boxen die niet meer verdwijnt totdat de pc opnieuw start. Wat is hier aan de hand? graag zou ik ook horen wat jullie nog nodig zijn qua gegevens....
sorry maar ik begrijp hier echt niks van. Jij kijkt tv via je buurman's pc? je bent aan het troubleshooten voor hem? of jouw boxen gaan piepen als hij zijn programma uit zet? wat bedoel je nu precies???Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:05:
ik heb nu echt goede hulp nodig, mijn buurman gebruikt pinnacle pctv Vision om tv te kijken via de tv kaart, alles werkt perfect tot dat ik het programma afsluit, dan gaat er een zeer irritante piep door mijn boxen die niet meer verdwijnt totdat de pc opnieuw start. Wat is hier aan de hand? graag zou ik ook horen wat jullie nog nodig zijn qua gegevens....
http://www.klaasje.com
Nou het staat er inderdaad beetje vreemd, maar ik denk dat je zelf ook wel kunt bedenken dat hij het voor zijn buurman uit probeert te zoeken. De speakers van de buurman gaan dus piepen als het programma wordt afgesloten.
Check eens even of het niet als een proces in de achtergrond blijft lopen, door in taakbeheer te kijken (CTRL-ALT-DEL). Zal wel iets zijn als PCTV.exe of Vision.exe oid. Zoja, gaat de piep dan weg als je dit proces afsluit?
Check eens even of het niet als een proces in de achtergrond blijft lopen, door in taakbeheer te kijken (CTRL-ALT-DEL). Zal wel iets zijn als PCTV.exe of Vision.exe oid. Zoja, gaat de piep dan weg als je dit proces afsluit?
idd freddy nu ik het zelf lees zie ik het ook. Maar wat jij zegt klopt. Ik ben mijn buurman aan het helpen hiermee. Dat van dat proces ga ik voor je bekijken, daar kom ik op terug.