Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Orange m700 WMP bibliotheek probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

onlangs heb ik een SPV m700 smartphone aageschaft. hier zit een los geheugenkaartje in waar ik al mijn muziek altijd opzet. Het echte telefoongeheugen laat ik verder gewoon leeg. Nu kun je dus in mediaplayer de telefoon scannen op bestanden zodat hij deze automatisch in de bibliotheek, en dus in de playlist toevoegd.

Echter na 2 dagen kon hij in de bibliotheek van windows media speler het geheugenkaartje niet meer vinden. En hier staat al mij muziek op. Als ik via verkenner zoek vind hij hem wel en kan ik gewoon een nummer afspelen. Lastig is dus wel dat ik elke keer een nummer moet aanklikken.

als ik de telefoon de opdracht geef alle bestanden ( muziekbestanden ) in de bibliotheek te importeren zegt ie wel dat hij 43 bestanden gevonden heeft. Maar als hij daarna gaat toevoegen blijft hij eerst een lange tijd hangen. Daarna geeft hij de melding dat er slechts 1 bestand is toegevoegd, dit is een TomTom kaartbestand ( van eindhoven ) wat uiteraard niet eens af te spelen is. Er staat dus feitelijk ook totaal niets van de geheugenkaart in de bibliotheek. Ook kan ik bij het 'vergrootglasje' in WMP zelf alleen 'Mijn apparaat' kiezen ( oftwel het intern geheugen ) en niet meer het geheugenkaartje.

Hoe kan dit? ( de eerste paar dagen werkte het wel ). daarna ineens niet meer..

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.