G450, PCTV Pro en dualhead

Pagina: 1
Acties:

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:52
Ik heb een Miro PCTV Pro en 2 monitoren. Ik wil op mijn 2de monitor tv kijken.

Als ik dualhead max (vid0e/tv in een window op 1ste scherm en volledig op 2de scherm) gebruik dan ververst het beeld op mijn 2de monitor alleen als ik op de window op mijn eerste monitor klik.

Met een dvd werkt het perfect.

Als ik de opneem functie aanzet is het beeld wel weer vloeiend op mijn 2de monitor.

Iemand enig idee wat ik fout doe?

• Crazyhorse
up

Verwijderd

zet eens 'scale only on pageflip' aan in je DVD-MAX properties? misschien dat dat helpt (geen idee overigens of het zal werken)

• Crazyhorse
Nope. dat helpt helaas niks.

Er zijn hier toch wel meer mensen die tv kijken op een 2de monitor!? :)

Verwijderd

de miro pctv pro kaart is volgens mij gewoon bagger met dualhead, die van mij werkt niet meer, maar toen ik het probeerde met 2* matrox millenium pci, toen lukte het zelfs niet eens om de tvkaart aan de gang te krijgen, dat was onder NT4 met originele matrox drivers, en voor die tijd de laatste drivers voor de miro kaart. ik kan het niet meer proberen omdat mijn kaart de geest heeft gegeven...

• Crazyhorse
Dat was dus niet het antwoordt waar ik op zat te wachten. :(

Iemand anders nog die een briljante ingeving krijgt?

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 21:57
Probeer eens zo'n Hercules dual display ding. Misschien werkt die dual-head wel een beetje????

Verwijderd

hahahah... je gaat toch niet beweren dat nVidia's TwinView beter werkt dan Matrox Dualhead?

• Crazyhorse
Schaam je dominator! Mij een beetje een nvidia chip aan te raden! :)

Maar ja, ik kan het altijd wel een keertje gaan uitprobreren.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 21:57
Op maandag 19 februari 2001 20:48 schreef dZeus het volgende:
hahahah... je gaat toch niet beweren dat nVidia's TwinView beter werkt dan Matrox Dualhead?
Tsjah, tis het proberen waard denk ik. Matrox staat bij mij minder goed bekend als bij jou denk ik. Misschien heb ik al iets teveel gelazer met hun produkten gezien.....

• ScuL
  • Laatst online: 11:22
het probleem is dat je PCTV pro zijn overlay moet kunnen projecteren op het 2e beeldscherm... door een tekortkoming in 1 van de drivers (ofwel PCTV pro, ofwel de matrox) gaat dit niet realtime en kan het paarse overlay venster niet worden geupdate..
blijkbaar is die bug er in record modus niet :?

mail Pinnacle even, ze hebben vast wel een antwoord op je vraag

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Crazyhorse
Ik zal het proberen maar over de pinnacle service heb ik tot nu toe weinig goede dingen gehoord.

Maar uiteraard bedankt! :)

• ScuL
  • Laatst online: 11:22
ze zijn wel wat traag; maar waarschijnlijk hebben ze wel een oplossing

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Verwijderd

Ik denk niet dat dat kan ik heb zelf ook een g400 gehad met een miro pctv maar ik denk niet dat het de schuld van matrox of miro is maar microsoft want windows laat geen overlay to op het 2e scherm toe zo ver ik weet :(
Pagina: 1