Toon posts:

Vista + Teamspeak + games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net Vista Premium geinstalleerd, alles werkte eigenlijk perfect.
totdat ik Teamspeak installeerde.

Teamspeak werkt verder goed onder Vista, echter als ik een game opstart (Het gaat in dit geval om LineageII) dan blijft mijn teamspeak hangen en kan ik met niemand meer praten. Ook hoor ik dan verder niemand.

Ik heb mijn teamspeak zo ingesteld dat ik doormiddel van een knop indrukken kan praten (push to talk)

heeft iemand hetzelfde probleem of een suggestie om dit probleem te verhelpen?

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:54

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:20:
Ik heb net Vista Premium geinstalleerd, alles werkte eigenlijk perfect.
totdat ik Teamspeak installeerde.

Teamspeak werkt verder goed onder Vista, echter als ik een game opstart (Het gaat in dit geval om LineageII) dan blijft mijn teamspeak hangen en kan ik met niemand meer praten. Ook hoor ik dan verder niemand.

Ik heb mijn teamspeak zo ingesteld dat ik doormiddel van een knop indrukken kan praten (push to talk)

heeft iemand hetzelfde probleem of een suggestie om dit probleem te verhelpen?
Flood je push-to-talk de keyboard buffer niet?
Probeer anders eens voice activated om dit uit te sluiten, ik weet dat sommige systemen problemen hebben met push-to-talk icm TeamSpeak.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat is in mijn geval niet het probleem, heel teamspeak zit gewoon vast tijdens het spel.
Als ik het spel afsluit dan doet Teamspeak het wel ineens weer.

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 21:06
Zowel Teamspeak als Ventrilo moet je met admin rechten draaien, anders krijgt de software van Vista geen mogelijkheid om de game te overlappen met hun PTT keys.

Verwijderd

Topicstarter
en de game dan niet als admin draaien ?

• AvanCade
Dat is afhankelijk van de game, dat maakt verder niets uit. Ik deed het met EVE online, de game als admin en Teamspeak of Ventrilo als admin. Sinds dien werkte het.

Verwijderd

Topicstarter
TS wordt gedraaid als Admin, en het maakt niet uit of ik voice activation aan zet of push to talk, lijkt erop dat ts volledig geblokkeerd wordt.

• AvanCade
Dan heb ik verder ook geen idee, ik had het exact zelfde probleem en hiermee was het opgelost (dus met rechtermuisknop op het icoontje en dan 'als administrator uitvoeren').
Pagina: 1