Beste Tweakers,
Ik heb hier een smartphone dat draait op Windows Mobile 5. Op deze mobiel moet nu een applicatie geschreven worden die data uit een SQL database (dat op mijn webserver staat) kan lezen en bewerken. Zijn bepaalde data gedurende een bepaalde tijd niet juist, dan moet hiervan een akoestisch en visueel signaal op de smartphone van gegeven worden.
Dat is in hoofdlijnen een beetje wat er gemaakt moet worden.
Probleem is dat er meerdere wegen zijn om tot deze applicatie te komen. Allereerst heb je java JM2E waarin je programma's kan schrijven, maar je heb ook nog .NET toestanden van microsoft zelf.
Ik heb geen idee waarin ik mijn applicatie het beste kan schrijven.
Kunnen jullie mij een beetje op pas helpen waar te beginnen?
Ben ook nog op zoek naar duidelijke tutorials of forums op dit gebied
Alvast bedankt
Ik heb hier een smartphone dat draait op Windows Mobile 5. Op deze mobiel moet nu een applicatie geschreven worden die data uit een SQL database (dat op mijn webserver staat) kan lezen en bewerken. Zijn bepaalde data gedurende een bepaalde tijd niet juist, dan moet hiervan een akoestisch en visueel signaal op de smartphone van gegeven worden.
Dat is in hoofdlijnen een beetje wat er gemaakt moet worden.
Probleem is dat er meerdere wegen zijn om tot deze applicatie te komen. Allereerst heb je java JM2E waarin je programma's kan schrijven, maar je heb ook nog .NET toestanden van microsoft zelf.
Ik heb geen idee waarin ik mijn applicatie het beste kan schrijven.
Kunnen jullie mij een beetje op pas helpen waar te beginnen?
Ben ook nog op zoek naar duidelijke tutorials of forums op dit gebied
Alvast bedankt