[WIN-XP-lite] USB Audio device DRIVER

Pagina: 1
Acties:

• masmas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-01 14:46
Hey mensen,

Ik heb een klein vraagje wat volgens mij niet al te ingewikkeld is. Ik heb al op internet zitten googlen maar ik kan geen antwoord vinden. Dit is mijn probleem:

Ik heb op een wat oudere PC(PIII) Windows XP lite geinstalleert. Die PC wil ik voorlopig alleen maar gebruiken om me te bellen via Skype en Voipbuster. Ik heb een USB telefoon daarvoor gekocht. Het is een U.S. Robotics 1906.
Deze heb ik al werkend gehad op mijn laptop met een gewone versie van windows XP. Maar op de andere PC met windows XP lite. heb ik het niet werkend.
Het probleem is dat hij de driver zoekt voor een USB audio device en die kan hij niet vinden. Ik neem aan dat dat komt omdat windows XP lite al die drivers niet op de hdd zet. Ik heb het al geprobeert met een windows XP CD er in maar dat werk niet. ik heb uiteraard de software van hun website al geinstalleert. Ik heb al gezocht naar drivers op mijn laptop. Maar ik weet niet waar je dat soort dingen kan vinden.
Dus het komt er op neer dat het werkt op een gewone windows XP en niet op een windows XP-lite computer omdat hij de drivers niet kan vinden. Het lijkt me dus dat ik gewoon de drivers van mijn laptop op de windows xp lite PC moet zetten en dat hij ze dan wel vind en kan installeren. Maar ik weet niet waar ik dat kan vinden in de windows map.

Ik hoop dat het verhaal duidelijk is en dat iemand mij kan helpen!

alvast bedankt!