Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Software voor de MS Zune wil niet updaten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb trouwens ruzie met de marketplace, probeer n.l. de software te installeren maar ze zeggen No Update Found. Tijdje geleden zag ik de Zune update staan, maar die kon ik niet downloaden omdat ik akkoord moest gaan met een gebruikersovereenkomst die niet in beeld kwam. En nu ook maar alle updates geinstalleerd. En die non usa fix gedaan. En die cd is nergens te vinden. Die zip package van Zunespeler.nl deed het ook altijd maar die is dus nergens meer te vinden :(

Weet iemand wat het kan zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Heb weer een zip package gevonden na wat googlen. Op mszune.nl. Hij doet het meteen weer goed!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-11 10:03

Gé Brander

MS SQL Server

Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 16:47:
Heb weer een zip package gevonden na wat googlen. Op mszune.nl. Hij doet het meteen weer goed!
Heb je de link daarvan?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:49

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

laatste officiële zune software van de zune site moet gewoon werken. werkt hier ieder geval goed met vista

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.