Toon posts:

G11 Hotkeys.

Pagina: 1
Acties:
  • 787 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb laatst een nieuw G11 toetsenbord gekocht, ik krijg alleen de hotkeys niet aan de praat als ik iTunes minimaliseer.
erg irritant aangezien het niet voor niets hotkeys zijn.
Ik heb het volgende al geprobeerd: iTouch, G11 software (zit niets bij voor de hotkeys alleen voor de G-keys) iRemote(programma voor iTunes waarmee je zelf hotkeys kan maken via bv ctrl+shift+P dit programma werkt goed alleen kan ik de hotkeys niet selecteren omdat die niet op een normaal toetsenbord zitten), en via iTunes zelf kan je de hotkeys al helemaal niet veranderen naar die van mijn keyboard.

iemand enig idee van wat ik nog zou kunnen proberen?
bvd! }:O

Verwijderd

MIsschien zijn de hotkeys van de G11 enkel compatibel met windows en niet met mac? ik weet niet :)
de G11 heeft ook een windows-vlag knop en waarschijnlijk zal deze ook niet werken onder mac.

Je kan misschien ook eens kijken op de site van logitech voor support of voor een eventuele patch/update? :)

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2025
Gebruik hier Windows en ook hier functioneren de hotkeys niet voor ITunes zodra het niet langer focus heeft. Nog niets kunnen vinden wat dit op zou kunnen lossen.

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:51

Wiebbe

<none />

Ik kan me ergens herinneren te hebben gelezen dat dit in de laatste versie van I-tunes een bug is. Deze bug zou op elke toetsenbord met mediatoetsen zich voortdoen. Dit kan je oplossen door naar de vorige versie te gaan (versie 6 dacht ik?)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Verwijderd

Dezeeee hier, ff ander account.

Ik had ook een paar emailtjes naar logitech gestuurd, ze zeggen dat het niet aan de toetsen ligt maar aan iTunes BS!!!!!
het werkt namelijk voor geen enkel programma zodra je het minimaliseert Gruwelijk irritant!

en je zou idd best gelijk kunnen hebben met die bug maar dat verklaart niet waarom het bij winamp ook niet werkt, tenzij het toetsenbord vet loos is en je er eigenlijk geen reet aan hebt omdat je toch de hele tijd het programma waarvoor je het zou willen gebruiken voor je neus moet hebben.

zo, sorry voor de flame tikkeltje aangebrand door deze kwestie.

mvg H :)

Edit: ik heb nog weer een mailtje terug gestuurd met de vraag wat zij aanraden qua programma, of dat ik gewoon moet updaten.

Ik laat het hier nog wel even weten.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2007 16:06 ]

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:51

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:47:
Dezeeee hier, ff ander account.

Ik had ook een paar emailtjes naar logitech gestuurd, ze zeggen dat het niet aan de toetsen ligt maar aan iTunes BS!!!!!
het werkt namelijk voor geen enkel programma zodra je het minimaliseert Gruwelijk irritant!

en je zou idd best gelijk kunnen hebben met die bug maar dat verklaart niet waarom het bij winamp ook niet werkt, tenzij het toetsenbord vet loos is en je er eigenlijk geen reet aan hebt omdat je toch de hele tijd het programma waarvoor je het zou willen gebruiken voor je neus moet hebben.

zo, sorry voor de flame tikkeltje aangebrand door deze kwestie.

mvg H :)

Edit: ik heb nog weer een mailtje terug gestuurd met de vraag wat zij aanraden qua programma, of dat ik gewoon moet updaten.

Ik laat het hier nog wel even weten.
Ik weet 100% zeker dat het werkt in Windows Media player en Winamp. Als je het in winamp wilt besturen MOET je global mediakeys aan zetten in de options.

offtopic:
het is sowieso niet slim om te zeggen dat je op een ander acount zit, aangezien dat niet helemaal is toegestaan hierzo ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Wiebbe op 11-09-2007 18:08 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wiebbe schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:07:
[...]

Ik weet 100% zeker dat het werkt in Windows Media player en Winamp. Als je het in winamp wilt besturen MOET je global mediakeys aan zetten in de options.
JA EN NEE
Gebruikte eerst onder XP Winamp, alles werkte perfect. Lekker ingame nummertjes doorspoelen, etc. Gebruik nu Vista icm Winamp en het werkt nu maar gedeeltelijk: Winamp hoeft niet perse op de voorgrond te staan om te werken (dus vanuit Word/IE gaat alles best meet play/pause, next/previous, etc.), maar op het moment dat ik ingame ga werkt het niet meer. Met Windows Mediaplayer 11 geen problemen.

Verwijderd

Weer bericht van logitech meer van hetzelfde, weinig hulp dus.

EDIT: ff voor alle duidelijkheid, ik had aan logitech gevraagd wat zij aanrade, een update van software, een bepaald programma of mischien iets anders dat zij nog wisten...
ze zeiden: ja, vraag het maar aan apple..

YOOO!!!

Toch maar winamp geinstalleerd (ik ben nogal gewend aan iTunes je weet wel hoe het gaat) werkte daar eerst ook niet, er zit wel een plugin bij voor global hotkeys maar die werkte dus niet.
vet lang lope zoeken en hierop uitgekomen: Dimin hotkeys.

met dat progje kan je een keyboard selecteren de G11 staat er niet bij maar je moet gewoon die Logitech iTouch.ini selecteren die werkt wel.

jammer dat ik geen iTunes meer kan gebruiken maar kan iig wel men nummers skippen tijdens WoW

Hoop dat jullie hier ook nog wat aan hebben.

Cheers H }:O

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 00:22 ]

Pagina: 1