Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...
Als je dat heel traag vind moet ik nodig even naar mijn (soortgelijke) systeem kijken
Mijn 3500+ met 1GB aan ddr400 startte bijna 15 seconden sneller op in totaalbabbaloerie schreef op maandag 10 september 2007 @ 13:39:
Als je dat heel traag vind moet ik nodig even naar mijn (soortgelijke) systeem kijken
Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...
Je zou de boot.ini aan kunnen passen zodat hij in plaats van het Windows bootlogo laat zien wat hij precies aan het doen zit: http://www.microsoft.com/.../information/bootini.mspx
/noguiboot
/sos
/bootlog
zijn de parameters die je nodig hebt.
Edit: betere link
/noguiboot
/sos
/bootlog
[ Voor 15% gewijzigd door babbaloerie op 10-09-2007 15:12 ]
Je geeft het probleem zelf al aan.... Je stapt van AMD naar intel over
Maar heb je toevallig nog externe schijven eraan hangen??? Koppel deze dan eens los.
Carpe Diem
Nopes, die staan uit.muppet99 schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:13:
Je geeft het probleem zelf al aan.... Je stapt van AMD naar intel overMaar heb je toevallig nog externe schijven eraan hangen??? Koppel deze dan eens los.
Ik knoei liever niet aan mijn boot.ini zonder een goede ghost imagebabbaloerie schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:09:
Je zou de boot.ini aan kunnen passen zodat hij in plaats van het Windows bootlogo laat zien wat hij precies aan het doen zit: http://www.microsoft.com/.../information/bootini.mspx
/noguiboot
/sos
/bootlog
Je kan er gewoon een extra regel onder zetten hoorUbernerd schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:37:
Ik knoei liever niet aan mijn boot.ini zonder een goede ghost imageMaar toch bedankt
How to edit the Boot.ini file in Windows XP
En om nou een Ghost te trekken voor een textfile van 1KB die je prima met een BartPE/NTFS-enabled bootdisk/LiveCD kan repareren lijkt me wat overdreven.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1