Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Geen WHQL in bestand sfvfs02.sys, Vista boot niet

Pagina: 1
Acties:
  • 780 views sinds 30-01-2008

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-11 06:52
Ik hoop dat dit probleem hier hoort, aangezien ik er wel wat op google over kon vinden, maar volgens mij niet exact hetzelfde probleem is.

Het probleem is dat Win Vista HP(home premium) niet opstart, doordat er een bestand niet WHQL gevalideerd is. Het gaat om het bestand "windows/system32/drivers/sfvfs02.sys", wat googlen leerde me dat het van het starforce protection system kon zijn, of dat het een trojan o.i.d. is.
Ik heb het gescand met AVG, de eigenschappen van het bestand bekeken(starforce protection dus),
maar ik weet niet wat ik er mee moet.
Ik heb via google ook gevonden dat Trackmania ook starforce gebruikt, trackmania nations heb ik geïnstalleerd en verwijderd. Ik durf alleen niet het bestand te verwijderen, aangezien ik niet weet wat er dan kan gebeuren. Kan iemand me helpen?
Kan ik het bestand een WHQL validatie geven? Kan ik het bestand verwijderen?

vrede in rust

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Een Starforce bescherming verwijder je niet door het spel te uninstallen, maar door een speciaal tooltje te downloaden vanaf een van hun sites.

http://onlinesecurity-on.com/downloads/sfdrvrem.zip

Try this :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-11 06:52
_/-\o_ Hulde!

Probleem is opgelost, topic mag dicht...

vrede in rust

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik neem niet aan dat je Google kapot is, dus zou ik je willen adviseren om Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens door te lezen. Dit viel namelijk makkelijk zelf te vinden. :)

Signature

Dit topic is gesloten.