Toon posts:

[gezocht] Real-time backup software, dus geen taak *

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma dat bij kan houden welke bestanden op een bepaalde schijf/dir gewijzigd worden en dat DIRECT LIVE REAL-TIME backupt naar een andere schijf en/of FTP-map...

In de vele backupprogramma's die ik uitgeprobeerd heb kon ik een dergelijke optie niet vinden. Ook via de GoT search kom ik niet terecht bij een programma dat echt doet zoals hierboven omschreven. Iemand een idee?

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:40

DinX

Motormuis

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Resultaten 1 - 10 van circa 2.460.000 voor real-time backup (0,17 seconden)
Welke heb je al geprobeerd, en waarom voldeden ze niet?
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 11:45:
Ojah... Jankert en Zeikert schrijf je allebei met een T.
Dacht 't niet.

[ Voor 40% gewijzigd door CodeCaster op 10-09-2007 11:55 ]

Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?

Verwijderd

Topicstarter
CodeCaster schreef op maandag 10 september 2007 @ 11:36:
Welke heb je al geprobeerd, en waarom voldeden ze niet?
Allen die ik heb geprobeerd draaiden als taak ipv als service. Eventuele wijzigingen aan een dir/disk worden dan niet DIRECT LIVE REALTIME gekopieerd naar de backup map, maar pas op het moment dat de taak weer gaat draaien.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 12:07 ]

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:40

DinX

Motormuis

http://allwaysync.com/

Nog maar eentje dan ...

Die monitort wijzigingen.

[ Voor 57% gewijzigd door DinX op 10-09-2007 11:54 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Topicstarter
DinX schreef op maandag 10 september 2007 @ 11:51:
http://allwaysync.com/

Nog maar eentje dan ...

Die monitort wijzigingen.
Nee, die monitort niet. Die checkt zodra de taakplanner wordt gestart of er bestanden zijn gewijzigd, dit is dus pas achteraf en niet DIRECT/REALTIME/LIVE!

Ik zoek een monitor/service die live ziet wat er gebeurt en de wijzigingen direct doorvoert. En dus niet op basis van een taakplanner!

Verwijderd

Topicstarter
Wellicht dat de omschrijving "Softwarematige RAID 1 tussen 2 netwerkschijven" duidelijker is?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zou je in het vervolg je laatste reactie aan willen passen in plaats van meerdere posts achter elkaar te plaatsen? Dit wordt niet gewaardeerd. Ik pas je topictitel daarnaast even aan

Backup als service ipv taakplanning > [gezocht] Real-time backup software, dus geen taak *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-07 16:23

ScSi

Belg.

http://www.tgrmn.com/

En een beetje vriendelijker mag ook wel naar de mensen toe die je willen helpen? 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Thanks! Is precies wat ik zocht! Gek genoeg gebruik ik al jaren Vice Versa Pro 2. De huidige build 2014 heeft VV-launcher die kan wat ik bedoel. De build 2009 die ik gebruikte kon dat nog niet, vandaar ook dat ik niet opnieuw naar Vice Versa Pro 2 had gekeken.
ScSi schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:37:
En een beetje vriendelijker mag ook wel naar de mensen toe die je willen helpen? 8)7
Sorry... Ik was een beetje sjagrijnig geworden naar al meerdere dagen en uren niets te vinden en m'n XP te terroriseren met kortstondige installaties. Toen m'n vraag ook nog eens niet begrepen werd at ik bijna m'n toetsenbord op... (de opmerking "zoek eens beter op google" van CodeCaster hielp trouwens ook wel aardig)

Maar het is gelukt! Bedankt!
Pagina: 1