Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• imp4ct
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-10 10:59
Goed,

'k Kom hier met een vraagje, omdat ik niet echt thuis ben in de PDA wereld.
Ik ben op zoek naar een EENVOUDIGE pda.

't Gebruik gaat echt om het bijhouden van contactpersonen en afspraken, dat is het hoofdgebruik.
GPS, Telefoon en heel de andere zaken heb ik niet echt nodig. Misschien de mogelijkheid om hem te kunnen connecteren aan de PC zou een sur-plus zijn.

Kunnen mensen mij hier misschien wat merken of modellen zeggen die in die lijn vallen.
Op pdashop.be - .nl vind ik echt wel genoeg PDA's maar deze kunnen gewoon veel te veel, echt niet nodig.

Bedrijf : Webtrix

Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan moet je naar de specificaties gaan kijken, dat is iets waar je met een beetje eigen inzet uit moet kunnen komen. Kijk anders eens naar de Palm Zire of oudere Palms via tweedehands-kanalen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Waar ligt je budget ongeveer? ik zelf heb een ipac modelletje van +/- 3jaar oud, werkt super :) draai er zelfs nog igo op voor navigatie dmv een bluetooth gps antenne.

Ik denk dat vrijwel alle pda's in staat zijn te doen wat je wil, misschien kan je kijken naar een 2dehands pda?

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• jee-weetje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-11 13:27
Kan je telefoon dit niet !?

Jan-Willem

• imp4ct
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-10 10:59
Mijn telefoon kan dat wel, maar dat is echt irritant om daamee te werken.
Ik zou graag een mooi overzicht krijgen van m'n afspraken per week, of per maand en dit gaat niet echt zoals ik dit wil met m'n telefoon.
Ik zou zeggen MAX 100 euro, 'k weet da'k voor 100 euro al een Palm kan krijgen, op pdashop te vinden, maar mja... weet niet of ik dat allemaal nodig heb.
Tweedehands modellen vind ik een beetje zus en zo... je moet dan echt al veel vertrouwen hebben in de vorige gebruiker t'is een beetje risky vind ik.

[ Voor 38% gewijzigd door imp4ct op 10-09-2007 10:57 ]

Bedrijf : Webtrix

Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600

• jee-weetje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-11 13:27
Oke, dan met Sjoerd

Jan-Willem

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik denk dat je deze keuze echt zelf zou moeten maken... Aangezien jij ermee zou moeten lopen.. Als je het aan ons ga vragen krijg je 10 verschillende adviezen die elkaar gedeeltelijk tegen zullen spreken.

Er zijn genoeg sites waarop jij, aan de hand van jouw wensen/eisen een keuze zou moeten kunnen maken. Ook de topics hier op GoT zouden genoeg informatie moeten bevatten om een conclussie te maken. Succes :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.