Toon posts:

Veel reacties gewist

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik zoveel commentaar op mijn schrijven krijg en ik de materie volgens hun toch niet snap heb ik in de topics over elektrische voertuigen en duurzame energie veel topics van mezelf maar <geknipt>.

Het is een onbeschofte actie en ik deed het met opzet want als ik zo vaak buiten de boot val laat ik liever maar helemaal niets meer van me weten.

Ik wil contact met het doktersteam voor een uitleg over autisme in combinatie met dit forum.

Ik maak het heel slecht en ik ben serieus suïcidaal. Ik heb zo weinig bereikt in het leven met mijn opleiding dat ik in deze prestatiemaatschappij er maar beter een eind aan kan maken.

Een dreiger doet het niet, mis, ik heb in het verleden er al 3 pogingen opzitten. Allemaal de schuld aan het autisme, allemaal de schuld van dat stomme autisme.

*Gaat maar eens dikke joint opsteken, maakt toch niet uit. Op het werk zien ze toch niet dat ik stoned ben. Heerlijk om apart te zijn, maar niet op een techfora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat jij autisme hebt is voor ons geen reden om onze regels niet op jou van toepassing te laten zijn. Als je je daar niet in kunt vinden, dan is dat helaas jouw probleem. Verdere discussie op individuele modacties zien we liever per mail aan de betrokken moderator; mocht je een beleidskwestie willen aanstippen dan horen we dat natuurlijk graag hier van je.

Dus: wat wil je met dit topic bereiken?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Doktersteam klinkt wellicht wel medisch, maar er zit vast geen psycholoog in.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Exuimtum: Zover ik weet heb je in het verleden al contact gehad met het doktersteam, en dat kan je natuurlijk gewoon voortzetten als er weer / nog steeds problemen :) . Je kan de dokter waarmee je toen gesproken hebt weer terugmailen, en je kan ook mij altijd een mailtje of DM sturen. Je moet echter bedenken dat wij geen medische kennis bezitten en weinig anders kunnen doen dan trachten uit te leggen waarom het beleid is zoals het is, en hoe je daarmee om zou kunnen gaan.

Zie verder ook wat NMe zegt :) . Als je geen beleidszaak wil aanstippen dan kunnen we dit topic denk ik beter op slot doen.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Huh niet lullig bedoelt hoor, maar om jouw suicidale neigingen op autisme te schuiven is een teken van zwakte. Meestal is een zelfmoord poging een vraag naar aandacht, als ik kijk naar me eigen verleden waarbij 2x ic terecht ben gekomen. Ben ik nu meeste van de tijd blij dat het niet gelukt is.

Er zijn zoveel leuke dingen in het leven, tuurlijk ook zeer veel negatieve dingen , maar probeer het positieve uit het leven te halen :) ik zie dat je 32/33 bent :) je hebt nog minimaal 50 jaar te gaan man. Denk vooruit doe veel leuke dingen.

Ga naar meetings at got, ik kan je vertellen die zijn over het algemeen zeer leuk en kom je ook wat onder de mensen. En wie weet ms hou je er nog vrienden aan over.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:30
Ik heb de topics gelezen toen jouw reacties er nog stonden (vooral over die voertuigen), en kreeg niet de indruk dat ze raar waren of raar bevonden werden.

Het ging er toch vrij gemoedelijk aan toe :? Kan me alleen herinneren dat HlpDsk probeerde duidelijk te maken dat als je groene stroom hebt dat het niet betekent dat je dat ook _fysiek_ uit je stopcontact krijgt, en wat geneuzel over eenheden (bijv. kWh en kW door elkaar gebruiken). Daar zijn wel een paar flauwe opmerkingen gemaakt (fok-niveau, dat het basiskennis is enzo), maar dat moet je gewoon negeren. Op een forum zullen mensen die communicatief wat zwakker zijn al snel met dit soort onzin aankomen om hun punten kracht bij te proberen zetten.

Denk dat door je depressie dit soort dingen veel zwaarder overkomen dan ze werkelijk bedoeld zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ik heb de indruk dat er iemand echt het doktersteam verwart met een medisch team 8)7

Je stelt je ENORM aan (heus, myspace is er niets tegen) en ik weet ook niet wat je hoopt te bereiken met deze post. Vraag nu jezelf eens af: wat voor reacties hoop je nu te krijgen met dat neer te zetten?

[ Voor 57% gewijzigd door boe2 op 10-09-2007 10:57 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jee-weetje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:29
Je hebt werk lees ik. Misschien een baan zoeken waar je genoegdoening uit haalt !?

Jan-Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Oh, moet ik er wel een slotje aan hangen :P :) . Mocht je alsnog een beleidstopic willen openen, dan kan dat natuurlijk altijd alsnog.

DM!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.