Met gestrekt been.
In word 2007 kan je het volgende doen:
Ga naar het menu Controleren en kies de juiste opmaak. Je hebt hier de keuze's "Uiteindelijke weergegeven opmaak", "Uiteindelijk", "Oorspronkelijke weergegeven opmaak" en "Oorspronkelijk".
Bij mij stond het document op Uiteindelijke weergegeven opmaak en nadat ik deze op "Uiteindelijk" heb gezet was alles weer normaal.
Kijk tevens even naar de optie "Wijzigingen bijhouden" op hetzelfde veld. Deze stond bij ook aan (definitieve oplossing).
Beetje late reactie maar misschien wel handig voor anderen.
Ga naar het menu Controleren en kies de juiste opmaak. Je hebt hier de keuze's "Uiteindelijke weergegeven opmaak", "Uiteindelijk", "Oorspronkelijke weergegeven opmaak" en "Oorspronkelijk".
Bij mij stond het document op Uiteindelijke weergegeven opmaak en nadat ik deze op "Uiteindelijk" heb gezet was alles weer normaal.
Kijk tevens even naar de optie "Wijzigingen bijhouden" op hetzelfde veld. Deze stond bij ook aan (definitieve oplossing).
Beetje late reactie maar misschien wel handig voor anderen.
[ Voor 12% gewijzigd door Sparks.nl op 21-04-2009 16:59 ]
Voor de search dan nog even CSA => OFF 
En inderdaad, het zal waarschijnlijk gaan om tracked changes en/of opmerkingen.
En inderdaad, het zal waarschijnlijk gaan om tracked changes en/of opmerkingen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)