Doorbladeren nieuws door nieuwe lay-out onmogelijk

Pagina: 1
Acties:

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Ten eerste hoop ik dat ik hier in het juiste subforum zit voor dit onderwerp, daar de meeste topics hier over inhoudelijke zaken lijken te gaan.

Mijn punt is het volgende. Al een jaartje of 8-9 inmiddels volg ik t.net en GoT, eerst passief, later een stuk actiever en inmiddels zak ik weer langzaam af tot "passief" de frontpage en got checken en hier en daar een reactie plaatsen.

In al die tijd was het mogelijk om lekker op de frontpage alle nieuws te lezen door bij het nieuws te lezen door ze gewoon op posttijd te doorlopen d.m.v. de handige volgende/vorige links. Sinds de nieuwe vormgeving is dit echter niet meer mogelijk, na veel heen en weer geklik moet ik alsnog terug naar de frontpage om te kijken of ik niet iets heb gemist.

Ik erger me hier al aan sinds de nieuwe lay-out uit is, maar was altijd in de veronderstelling dat ik hierin niet de enige zou zijn en er vanzelf actievere mensen zouden gaan klagen zodat het op een of andere manier gefixt zou gaan worden. Helaas blijkt dit nog niet geval, waardoor er een aantal mogelijke opties zijn:

a) Ik ben echt de enige die alle nieuws graag stuk voor stuk langsklikt en dus nu met een probleem zit
b) Het is aangekaart maar had blijkbaar geen prioriteit
c) er is ergens een geheim knopje om die imo idiote onderverdeling uit te zetten

Reply is heel simpel, kan met 1 karakter. ;)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

O

Nee, ik ben het wel met je eens. Zeker wanneer je enkele opvolgende berichten wil doorlezen is het lastig om er zeker van te zijn dat je ze allemaal hebt gehad.

[ Voor 98% gewijzigd door CodeCaster op 10-09-2007 02:23 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-02 21:06
Ook met je eens, ik gebruikte het ook altijd.
Nu doe ik het zo:
Afbeeldingslocatie: http://99procentsap.nl/thumb/120/
En dan, je snapt 'm al, het lijstje links afwerken.

offtopic:
Overigens vraag ik me sowieso af hoeveel bezoekers het hele 3-deling gebeuren gebruiken; dus daadwerkelijk naar een specifieke sub-frontpage gaan. Maar dat is een vraag niet voor dit topic.

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Dat is wel handig, maar zodra het er meer dan 9 zijn is het alsnog een probleem. Of het echt gebruikt wordt vraag ik me ook een beetje af. Idee was mischien leuk, maar ik sorteer liever zelf m'n nieuws. Tegenwoordig stop ik soms al met lezen als ik de titel heb gezien: "apple introduceert nieuwe ipod" nou weet ik dat ook weer, wat 'ie gaat kosten en in welke kleuren interesseert me dan (bijvoorbeeld) niet. Als het iets interessanter is lees ik de eerste paragraaf etc. (dus in feite compliment van de opbouw van de artikelen, die is de laatste tijd echt goed te noemen).

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Me ook eens. Die onderverdeling slaat trouwens imho ook echt helemaal nergens op omdat er bij de meeste tweakers/ict'rs (en soms ook fp-items) juist geen duidelijke onderverdeling te maken is. Uitzonderingen daar gelaten maar noem mij bijv. eens 1 ict-professional die alleen pro wil lezen en voor bijv. core geen interesse toont :S

[ Voor 6% gewijzigd door temp00 op 10-09-2007 02:57 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

MM schreef op maandag 10 september 2007 @ 02:18:
In al die tijd was het mogelijk om lekker op de frontpage alle nieuws te lezen door bij het nieuws te lezen door ze gewoon op posttijd te doorlopen d.m.v. de handige volgende/vorige links. Sinds de nieuwe vormgeving is dit echter niet meer mogelijk, na veel heen en weer geklik moet ik alsnog terug naar de frontpage om te kijken of ik niet iets heb gemist.
Niet meer mogelijk :?

Er zat een week ofzo na de nieuwe layout al een dubbele set links onder elk nieuwsitem: volgende/vorige in dezelfde channel, en als die anders, zijn volgende/vorige op tijd. Je moet dus iets beter uitkijken, maar je kan wel degelijk gewoon op posttijd doorklikken als je onder het nieuwsitem of onder de reacties kijkt.

Mocht je de indruk hebben dat er op die manier toch een item wordt overgeslagen, dan is dat een bug en willen we er graag voorbeelden van zien :)

Bij dit item zie je bijvoorbeeld onderaan:
14:31 AMD Barcelona-update: prijzen, benchmarks en geruchten
14:15 Main: 'Bewijs dat iTunes binnenkort films gaat verhuren'
12:11 Core: Adobe toont webversie Photoshop
14:02 Amerikaans Huis van Afgevaardigden keurt patenthervormingswet goed

De bovenste en onderste zijn dezelfde als je enkel in het channel geinteresseerd zou zijn, de middelste twee zijn gewoon op tijd (de onderste is van zaterdag).

[ Voor 24% gewijzigd door ACM op 10-09-2007 07:30 ]

• sewer
  • Laatst online: 09:26
Ik weet niet of je, net zoals ik, alleen geinteresseerd bent in het nieuws en niet in de replies. Dan kun je ook op de regel boven de nieuwtjes klikken ("Nieuws van zondag" bijvoorbeeld). Dan krijg je mooi alle berichten onder elkaar, je mist niets en het scrollt heerlijk.

Enige 'nadeel' is dat als je de replies wilt lezen een keer op het nieuwsbericht moet klikken om het te openen in een ander venster/tab.

Verwijderd

Kan er niet ergens een linkje in de layout opgenomen worden naar :

http://tweakers.net/nieuws

ipv core..... life.... pro....

zodat je al het nieuws ziet? nu ben ik deze link steeds aan het typen.

GJ

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Op http://tweakers.net/ zie je sowieso al het nieuws al, en op de pagina die jij aanhaalt kom je door op de voorpagina op "Nieuws van [dag] [datum]" te klikken :) .

DM!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
ACM schreef op maandag 10 september 2007 @ 07:24:
[...]

Niet meer mogelijk :?

Er zat een week ofzo na de nieuwe layout al een dubbele set links onder elk nieuwsitem: volgende/vorige in dezelfde channel, en als die anders, zijn volgende/vorige op tijd. Je moet dus iets beter uitkijken, maar je kan wel degelijk gewoon op posttijd doorklikken als je onder het nieuwsitem of onder de reacties kijkt.

Mocht je de indruk hebben dat er op die manier toch een item wordt overgeslagen, dan is dat een bug en willen we er graag voorbeelden van zien :)

Bij dit item zie je bijvoorbeeld onderaan:
14:31 AMD Barcelona-update: prijzen, benchmarks en geruchten
14:15 Main: 'Bewijs dat iTunes binnenkort films gaat verhuren'
12:11 Core: Adobe toont webversie Photoshop
14:02 Amerikaans Huis van Afgevaardigden keurt patenthervormingswet goed

De bovenste en onderste zijn dezelfde als je enkel in het channel geinteresseerd zou zijn, de middelste twee zijn gewoon op tijd (de onderste is van zaterdag).
Nice... was me nog niet opgevallen dat dat zo werkte, zal het eens proberen. Zodra ik iets mis, you'll be the first to know ;)

Verwijderd

JHS schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:12:
Op http://tweakers.net/ zie je sowieso al het nieuws al, en op de pagina die jij aanhaalt kom je door op de voorpagina op "Nieuws van [dag] [datum]" te klikken :) .
super!
Pagina: 1