Er word op de forums aangegeven dat je als student korting kunt krijgen op een macbook. Echter heb ik nergens kunnen vinden hoeveel procent je korting krijgt en onder welke voorwaarden.
ehm.. wat dacht je van even zoeken? via de apple store foreducatiion, of via www.surfspot.nl. surfspot geeft meer korting.
http://www.klaasje.com
Anoniem: 123921
Anders klik je even op de store voor studenten en zie je meteen wat het dan kost.
Met een rekensommetje kun je precies nagaan hoeveel korting je krijgt.
Je moet dus wel studeren ergenst, dat is je voorwaarde.
En 1 mac per collegejaar.
Nee het is niet 1 Mac per collegejaar maar 1 laptop en 1 desktop als ik me niet vergis. Ik heb namelijk een iMac en Mabook aangeschaft in hetzelfde collegejaar.Anoniem: 123921 schreef op maandag 10 september 2007 @ 00:10:
Anders klik je even op de store voor studenten en zie je meteen wat het dan kost.
Zoeken in dit forum en via Google naar studentenkorting geeft meer dan genoeg informatie om je vragen te beantwoorden. Zou je misschien de volgende keer eerst zelf willen zoeken? Dit topic gaat in ieder geval op slot.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.