Sinds enige tijd (eind augustus) heeft Tele2 een aanbieding op zijn website staan.
Bij bestelling van internet en bellen krijg je er 'gratis' een laptop kado.
Nu is mijn vriendin net verhuisd, en dus internet en bellen nodig. Toevallig kan ze een laptop ook wel gebruiken, dus deze aanbieding zou ideaal zijn.
Echter, de Acer laptop is volgens de website speciaal voor Tele2 gemaakt dus ik kan er niet heel veel over vinden.
Het gaat om deze actie:

De specificaties van dit systeem zijn als volgt:
(http://www.tele2.nl/shop/.../images/Specs_laptops.pdf)
Nog even handig om te vermelden dat mijn vriendin hem vooral gebruikt voor het 'standaard' werk. Beetje internetten, word enzo en MSN.
Heeft iemand toevallig al ervaringen met deze laptop, en zo nee, wat vinden jullie van de specs/prijs/kwaliteit ?
Bij bestelling van internet en bellen krijg je er 'gratis' een laptop kado.
Nu is mijn vriendin net verhuisd, en dus internet en bellen nodig. Toevallig kan ze een laptop ook wel gebruiken, dus deze aanbieding zou ideaal zijn.
Echter, de Acer laptop is volgens de website speciaal voor Tele2 gemaakt dus ik kan er niet heel veel over vinden.
Het gaat om deze actie:

De specificaties van dit systeem zijn als volgt:
Tegen meerprijs kan er nog voor andere modellen gekozen worden, maar dat lijkt me teveel van het goede.Besturingssoftware Microsoft Vista® Home Basic
CPU Intel Celeron M520 1.6 GHz
Geheugen 512MB DDR (Tip: extra 512MB geheugen voor €24,95).
HDD 80GB SATA
DVD Brander DVD dual RW
Scherm 15.4 Inch TFT WXGA CrystalView
Video 64 MB shared videomemory
Externe aansluitmogelijkheden 3x USB 2.0 ports
1x CRT, 1x Modem,
1x LAN
1x microphone in
1x headphone out
Communicatie 56K, V.92 modem, 10/100Mbps LAN Integrated Wireless LAN (IEEE 802.11b/g)
Speakers built-in speaker
Muisfunctie Touchpad
Batterij Li-Ion battery
Meegeleverde Software Office 2007 Pro (trial versie)
Norton Internet Security®(trial versie)
Adobe Reader
Cyberlink® PowerDVDTM
Acer Launch Manager
NTI® CD MakerTM
NTI® ShadowTM
Acer GridVistaTM
Empowering tools: Acer Empowering Technology
Garantie 1 jaar pick up and return garantie
(http://www.tele2.nl/shop/.../images/Specs_laptops.pdf)
Nog even handig om te vermelden dat mijn vriendin hem vooral gebruikt voor het 'standaard' werk. Beetje internetten, word enzo en MSN.
Heeft iemand toevallig al ervaringen met deze laptop, en zo nee, wat vinden jullie van de specs/prijs/kwaliteit ?