Ik heb binnen de head een stukje script waarin ik mijn google map beschrijf:
Het geheel roep ik binnen de html aan:
[
Het geheel werkt op zich prima binnen mijn site, je ziet een prima view van het land waarover mijn site gaat.
Echter, ik zou graag de map laten starten in dualview, dus sat en map samen. De normale map is namelijk nog niet goed genoeg (kan nauwelijks inzoomen). Ik weet alleen niet helemaal welke code ik dan moet toevoegen. Daarnaast weet ik ook niet waar ik dit kan plaatsen. Ik heb op i-net gezocht, maar kom er niet echt uit.
Weet iemand misschien welke code ik waar kan toevoegen, zodat ik de kaart bij start als hybrid kan bekijken (alleen sat mag ook).
Bedankt.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
| <script type="text/javascript"> //<![CDATA[ function load() { if (GBrowserIsCompatible()) { var map = new GMap2(document.getElementById("map")); map.addControl(new GSmallMapControl()); map.addControl(new GMapTypeControl()); map.addControl(new GOverviewMapControl(), new GControlPosition(G_ANCHOR_BOTTOM_RIGHT, new GSize(5, 5))); map.setCenter(new GLatLng(3.935, 101.4235), 6); var geocoder = new GClientGeocoder(); function showAddress(address) { geocoder.getLatLng( address, function(point) { if (!point) { alert(address + " not found"); } else { map.setCenter(point, 6); var marker = new GMarker(point); map.addOverlay(marker); marker.openInfoWindowHtml(address); } } ); } } } //]]> </script> |
Het geheel roep ik binnen de html aan:
[
code:
1
| <div id="map" style="width: 736px; height: 450px" class="mapbox"></div> |
Het geheel werkt op zich prima binnen mijn site, je ziet een prima view van het land waarover mijn site gaat.
Echter, ik zou graag de map laten starten in dualview, dus sat en map samen. De normale map is namelijk nog niet goed genoeg (kan nauwelijks inzoomen). Ik weet alleen niet helemaal welke code ik dan moet toevoegen. Daarnaast weet ik ook niet waar ik dit kan plaatsen. Ik heb op i-net gezocht, maar kom er niet echt uit.
Weet iemand misschien welke code ik waar kan toevoegen, zodat ik de kaart bij start als hybrid kan bekijken (alleen sat mag ook).
Bedankt.