Toon posts:

2 Beeldschermen, 1 Desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een programma dat twee beeldschermen kan aansturen (een tv en een monitor), maar er maar een tegelijkertijd actief heeft (dus aan heeft staan en er beeld op heeft). Het programma moet switchen tussen beeldscherm met een hotkey (dit is belangrijk, aangezien de tv in een andere kamer staat en ik zonder het beeld voor me te hebben moet kunnen switchen). Ook moet de desktop in te stellen zijn op het individuele scherm, zodat ik de resoluties kan aanpassen voor betreffende schermen. Ik vroeg mij af als iemand hier een programma voor weet, aangezien dualview erg beperkt is voor wat ik wil.

Hopelijk kan iemand mij helpen, dat zou bepaalde programma's voor mij erg veel aantrekkelijker maken.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

je kan even zoeken of ultramon dit ondersteund, dat is HET programma op het gebied van dual screen
http://www.realtimesoft.com/ultramon/
zegt: # control application positioning with UltraMon Shortcuts

[ Voor 34% gewijzigd door GoldenSample op 09-09-2007 21:56 ]

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:17

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik zet even mijn vraagtekens bij je eigen inzet, want over Dual Screen dingen zijn in VB door de jaren heen al aardig wat topics voorbij gekomen. Voordat je een topic opent is het wel de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat, zie daarover ook het Het algemeen beleid

Verder is het programma, welke GoldenSample al aandraagt, UltraMon een favoriet op dit gebied.
Probeer het eens uit?

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik had Ultramon al geinstalleerd maar dat technisch jargon heeft me uit de richting geduwd (het werd wat abstract, en dus had ik die optie al aan de kant geschoven), maar goed ik zal eerst even op het tweakers forum kijken, mijn excuses.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:17

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Problemen met technisch jargon kun je het beste overkomen door het wel te gaan begrijpen. Je zet er helaas niet neer wat je niet begrijpt, maar veel termen zijn ook op te zoeken natuurlijk.

Werp ook zeker even een blik in deze klassieker: Het grote Dual-/ Multiscreen Setup topic
Daar is aardig wat in geschreven :)

*titelfix

[ Voor 86% gewijzigd door Ultraman op 09-09-2007 22:18 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.