Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse
Mappen delen en dan via \\pcnaam\share aankoppelen bij de user?
Maak ergens een folder "Gebruiker1" aan, en zet allemaal snelkoppelingen van die andere folders (mijn documenten op d, foto's op e enzovoorts) in die map. Daarna die "Gebruiker1" map aan een letter koppelen met 'Map Network Drive". Of is dit niet wat je wilt
Het probleem bij die oplossing is dat als men dan een map omhoog gaat, men op de schijf op komt waar men eigenlijk niet moet zijn.
Bv.: Druk ik op de snelkoppeling foto's, dan kom ik inderdaad op e:\foto's. Druk ik dan op knop om omhoog te gaan, dan kom ik niet meer in de map waaruit ik vertrokken ben, maar dan kom ik gewoon op de e.
Bv.: Druk ik op de snelkoppeling foto's, dan kom ik inderdaad op e:\foto's. Druk ik dan op knop om omhoog te gaan, dan kom ik niet meer in de map waaruit ik vertrokken ben, maar dan kom ik gewoon op de e.
Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse