Draadloze verbinding kan niet worden geconfigureerd

Pagina: 1
Acties:
  • 1.485 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232614

Topicstarter
Deze draadloze verbinding kan niet worden geconfigureerd.

Ik krijg de volgende melding:
Als u een ander programma hebt ingeschakeld om deze draadloze verbinding te beheren, dient u die software te gebruiken. Als u wilt dat Windows deze draadloze verbinding configureert, dient u de service Wireless Zero Configuration (WZC) te starten. Raadpleeg voor meer informatie over het starten van de WZC -service artikel 871122 in de Microsoft Knowledge Base op de website microsoft.com. Dit artikel is mogelijk in het Engels. Error message when you try to run the Wireless Network Setup Wizard after you update to Windows XP Service Pack 2 or Windows XP Tablet PC Edition 2005

De stappen die op de website van Microsoft staan heb ik ook gevolgd maar telkens word die WZC automatisch uitgeschakelt zodat ik mijn beschikbare draadloze netwerken niet kan zien. Systeemhestel helpt niet. Windows firewall was uitgezet, evenals mijn virusscanner Avast. De eerste heb ik weer aan de praat gekregen. Maar antivirus werkt niet en kan ook niet worden geuninstalled. Ik heb alle aanbevelingen (registry aanpassen, etc.) van alle fora hier en verder opgevolgd maar niks helpt!!! Ook: How to troubleshoot wireless network connections in Windows XP en Draadloze verbinding kan niet worden geconfigureerd.

AUB help mij!!! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 232614 op 09-09-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-04 23:54
Ga eens op zoek naar welke andere software je geïnstalleerd hebt staan die om je wireless verbinding te configureren en verwijder die. Het probleem zou dan niet meer terug mogen komen.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Je bedoelt de software waarmee ik via de router, het internet opga?
Ik krijg de volgende melding:

Fout 1068: Afhankelijkheidsservice of -groep kan niet worden gestart.
Foutbericht 'Fout 1068' wanneer u Internet-verbinding delen probeert in te schakelen

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 232614 op 10-09-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:11

inXs

known as inXs

ga naar run, dan typ in: services.msc

dan scrol je naar Wireless Zero Configuration-service

hierop dubbelklikken, dan opent er een menu. Dan starten? Heb je dat al geprobeerd?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja, dat heb ik al geprobeerd en dan krijg ik steeds de melding:
Kan de WZC-service op Lokale computer niet starten
Fout 1068: Afhankelijkheidsservice of -groep kan niet worden gestart.

• BartDP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-08-2008
Ik heb hetzelfde voor en krijg het ook niet opgelost.
Ondertussen reeds een oplsosing gevonden ?
Pagina: 1