Toon posts:

Installeren World of Warcraft

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer wow te installeren op mijn Mac mini (1.83Ghz Intel Core Duo met 2GB geheugen), maar dat lukt me niet. Ik heb een windows installatie via bootcamp gemaakt, daaronder kan ik wow wel installeren.

Als ik de cd in m'n apple stop wordt deze goed gemount, ik zie het "World of Warcraft Disc 1" icoontje op de desktop. Als ik daar op dubbelklik zie ik "World of Warcraft (OS X)" staan, het icoontje welke de installer moet voorstellen. Er gebeurt helemaal niks als ik daarop dubbelklik, of als ik het icoontje naar de Programma's map sleep in finder.

Ik heb gecontroleerd of het eventuele installatiescherm achter een ander scherm valt, dat is niet het geval. Ook heb ik het Schijfhulpprogramma gedraaid, deze kon geen fouten ontdekken. Een andere gebruiker aanmaken en daaronder installeren helpt ook niet.

Ik heb trouwens de 5cd versie van wow, ongeveer een jaar oud. Daarnaast heb ik de cd van The Burning Crusade erin gedaan(gekocht meteen na de release), deze vertoont dezelfde fratsen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2007 20:51 ]

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:42

breinonline

Are you afraid to be known?

Heb je Administrator rechten? Zo nee, voer de installer eens als Administrator uit. Sommige programma's hebben dit wel nodig maar vermelden dit niet via een foutboodschap.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bij Systeemvoorkeuren onder accounts kijk, staat er beheerder onder mijn account.

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-02 14:59

Scrummie

Think different

Herken het probleem! Hier ook gehad, mijn oplossing was destijds blijven klikken op de installer, hij gaat vanzelf starten.. Toen geloof ik wel eens 5 minuten constant aan het klikken geweest. Bij TBC kan ik me zo niet meer herinneren dat ik hetzelfde probleem ook had..

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Verwijderd

Topicstarter
naar aanleiding van jouw post heb ik zojuist 5 minuten lang op die installer zitten rossen, zonder resultaat. ik ben nu Mac_WoW_enGB_Installer.dmg (2700mb) aan het downloaden vanaf macgamefiles.com, hopelijk doet die installer het wel. hoe ik vervolgens TBC ga installeren is nog een raadsel...

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:42

weebl

YARR!

Ik heb dit ook wel eens gehad toen ik WoW opnieuw wilde installeren. Er waren blijkbaar wat files achtergebleven bij het verwijderen. Waardoor de installer dacht dat ik het al geinstalleerd had. Na het verwijderen van deze bestanden werkte het wel weer gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
welke files waren dat? ik heb wow nog nooit geinstalleerd op m'n mac

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 20:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

je kan ook alle files van alle cd's kopieren naar je mac en dan proberen de installer te starten. Ik geloof dat er maar 2 files op elke cd staan, 1 datafile en 1 installer die op alle cd's hetzelfde is

blup

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is dat als ik de installer start, dan gebeurt er niks.
ik heb ook geprobeerd de cd's naar HD te installeren en ik heb een installer gedownload van blizzard.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Check het WoW forum eens (vooral de Amerikaanse want die hebben een aparte Mac afdeling), zal ongetwijfeld een oplossing staan :)

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-02 14:00
log in op je account management van WoW en download daar de speciale Mac-versie. Werkt perfect bij mij!
Pagina: 1