Toon posts:

Laptop EASYNOTE SB86-P-010 drivers gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 703 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop van packerd bell EASYNOTE SB86-P-010. daar zit een 8600m gs video kaart in.
Modbreak:Kinderachtige "verspellingen" als packerd bell zijn we niet van gediend.

Als het merk Packard Bell heet, noem het dan ook gewoon zo...

Ik kan nergens op de nvidia site drivers vinden voor deze video kaart nou wou ik vragen waar ik die drivers wel kan vinden. op de Packerd bell site staan ze wel maar ik wil ze graag hebben van de nvidia site zelf.

[ Voor 20% gewijzigd door dion_b op 10-09-2007 10:38 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

De Forceware drivers werken niet?

[ Voor 69% gewijzigd door Gunner op 09-09-2007 20:23 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Forceware drivers al geprobeerd die werken er niet op.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:32:
Ik heb de Forceware drivers al geprobeerd die werken er niet op.
Welke melding krijg je dan? We willen je graag helpen, maar je geeft wel heel weinig info.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:34:
[...]

Welke melding krijg je dan? We willen je graag helpen, maar je geeft wel heel weinig info.
Hij geeft de melding dat me video kaart niet ondersteund word

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:15
ik 'forceer' altijd de normale drivers (zonder m van mobile) nog nooit problemen mee gehad. Uiteindelijk is het namelijk toch dezelfde driver, alleen een andere ini file met hardware discription.

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
De gewone drivers moet je ook niet hebben. Je moet mobile drivers hebben.
Trouwens, voor welk OS is het.
Op de site van nvidia zelf staan ze niet. Ik denk dat je wel aangewezen bent op de driver van PB. Die werkt ook gewoon.
Je zou eventueel nog kunnen kijken op sites als http://www.laptopvideo2go.com/
of een alternatieve driver nemen.

[ Voor 20% gewijzigd door In Search of Sunrise op 09-09-2007 20:55 ]

specs

Verwijderd

Topicstarter
In Search of Sunrise schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:54:
Trouwens, voor welk OS is het.
Op de site van nvidia zelf staan ze niet. Ik denk dat je wel aangewezen bent op de driver van PB. Die werkt ook gewoon.
Je zou eventueel nog kunnen kijken op sites als http://www.laptopvideo2go.com/
of een alternatieve driver nemen.
Ik werk met windows vista 32bit

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:15
In Search of Sunrise schreef op zondag 09 september 2007 @ 20:54:
Das volgens mij niet zo.. er wordt wel aangegeven dat ze niet geschikt zijn maar tot nu toe doen alle mobile nvidia kaarten het prima.
Als voorbeeld, heb een 440MX mobile, wordt niet herkend maar als ik de 440MX (niet mobile) installeer werkt het prima. Zelfde verhaal met een 6800 Ultra (mobile).

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:49

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

bvveendam: vriendelijk verzoek om in het vervolg een wat duidelijke titel te geven aan je topic. Want 'laptop' alleen is wel wat al te algemeen

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laptop opnieuwe geinstaleerd met windows vista ulimate 32bit en alle drivers van de packard bell site geinstaleerd (alleen chipset ,Wireless en turbo memory van de intel site gehaald)
Ik heb toen medal of honor Airbone er op gezet en ben die gaan spelen maar ik krijg steets tijdens het spelen blauwe schermen met deze melding 0x000000c2. Dat heb ik opgezocht en kwam er achter dat het aan een drivers ligt die iets verkeert in het geheugen zet. Ik heb de nieuwste video kaart driver van de packard bell site geinstaleerd. Weet iemand wat ik hier aan kan doen

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-02 10:42

buggienuk

lekker buggie

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 21:16:
Ik heb de laptop opnieuwe geïnstalleerd met windows vista ulimate 32bit en alle drivers van de packard bell site geinstaleerd (alleen chipset ,Wireless en turbo memory van de intel site gehaald)
Ik heb toen medal of honor Airbone er op gezet en ben die gaan spelen maar ik krijg steeds tijdens het spelen blauwe schermen met deze melding 0x000000c2. Dat heb ik opgezocht en kwam er achter dat het aan een drivers ligt die iets verkeert in het geheugen zet. Ik heb de nieuwste video kaart driver van de packard bell site geinstaleerd. Weet iemand wat ik hier aan kan doen
Andere drivers proberen?
Lees ook eens de stukjes die je post door, er zitten echt overduidelijke spelfouten tussen.

Ook bekend op XBL als buggienuk

Verwijderd

Topicstarter
buggienuk schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:17:
[...]

Andere drivers proberen?
Lees ook eens de stukjes die je post door, er zitten echt overduidelijke spelfouten tussen.
Ik was vista na een week proberen zat want het liep niet zo lekker. Dus dacht ik zet ik windows xp professional sp2 er op. Dus ik de cd in de cd speler doen en opstarten van af de cd. Dat ging allemaal goed maar tot het moment dat ik windows xp wil instaleren op een hardeschijf dan zegt hij dat er geen hardeschijf in de computer zit heel raar. Bij windows vista heb ik het zelfde gedaan en daar zag hij de twee hardeschijven wel. Ik heb al gekeken of er een bios update was maar ik heb de nieuweste er al op staan weet iemand wat ik hier aan kan doen.
ST9120822AS 120 gb die hardeschijf zit er twee keer in

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2007 17:08 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:59

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier gekeken en ik denk dat de windows xp setup de driver niet kan vinden. Ik ben op zoek gegaan naar de driver hier voor en ben er achter gekomen dat ik een intel chipset heb en daar zit ook de driver voor de serial ata controller in alleen weet ik niet percies wat ik van die driver op het schijfje moet zetten. Ik weet niet zeker of ik de intel nodig heb. hier staat wat er op me moederbord zit. Weet iemand welke driver ik op een schijfje moet zetten.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:59
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:47:
[...]

Ik heb hier gekeken en ik denk dat de windows xp setup de driver niet kan vinden. Ik ben op zoek gegaan naar de driver hier voor en ben er achter gekomen dat ik een intel chipset heb en daar zit ook de driver voor de serial ata controller in alleen weet ik niet percies wat ik van die driver op het schijfje moet zetten. Ik weet niet zeker of ik de intel nodig heb. hier staat wat er op me moederbord zit. Weet iemand welke driver ik op een schijfje moet zetten.
Als het goed is kun je hiermee een F6 driver diskette voor de Intel controller maken.

[ Voor 64% gewijzigd door Nielson op 20-09-2007 09:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nielson schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:51:
[...]
Als het goed is kun je hiermee een F6 driver diskette voor de Intel controller maken.
Bedankt voor deze link. Ik heb de driver op een schijfje gezet en in me externe floppy station gedaan en door op f6 te drukken heb ik de driver geladen en het werkte.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook al een pagina gevonden met nieuwe video kaart drivers. hier is de site speciaale drivers voor laptop kaarten van nvidia.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek voor deze latop nog steeds naar drivers het gaat om een infra rood driver van het merk ITE Tech.Inc en type 8709 het gaat om een driver voor windows xp voor vista heb ik die driver wel. Ik zoek ook nog nieuwere drivers voor me video kaart geforce 8600m gs. Ik heb nu versie Forceware 156.09 WHQL er op staat dat is geen gemodde driver maar dat is een echte driver voor deze laptop het gaat om versie Forceware 156.09 WHQL. Weet iemand waar ik een nieuwere video kaart driver voor windows xp kan krijgen of een driver van een ander merk latop voor de zelfde videochip en het zelfde voor die infra rood driver.

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand waar ik die drivers voor windows xp kan downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
niemand weet waar ik die drivers kan downloaden

Verwijderd

www.google.nl weet het vast wel....

je spamt

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me al rot gezocht op internet naar die divers. Voor die infrarood heb ik wel een vista driver maar het gaat om een xp driver.

Verwijderd

VISTA driver?

dikke kans dat die er gewoon simpelweg nog niet is

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag mijn infra rood gebruiken en betere prestaties van mijn video kaart hebben.

Verwijderd

ja maar als het er niet is dan is het er gewoon niet :)
Pagina: 1