Toon posts:

nieuw geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga nieuw geheugen kopen maar kan niet kiezen tussen 2 verschillende.
Eentje is een kingston valueram en de ander g.e.i.l..

http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=IBIE28

http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=IBIE88

Ze hebben dezelfde specificaties en kosten allebei even veel. Welke is het beste.

Ik heb nu al 2 x 512 mb erin zitten, het standaard geheugen bij mijn hp pc. Geen goed merk dus. Kan ik deze in mn 3 en 4 slot doen of de oude vervangen voor de nieuwe.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welke het beste is is eigenlijk niet zo van belang. Je kunt beter kijken wat er compatible is met jouw bord (dus welke dimmen op de QVL staan). Zijn ze dat beide, kijk dan gewoon naar de timings die het spul kan leveren, zijn ook die hetzelfde, dan maakt het allemaal niet zo gek veel meer uit :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gesproken met iemand van hp en die zegt dat elk goed merk er in past. Het type geheugen klopt en de timings zijn ook hetzelfde.
Denk dat ik dan toch voor de kingston ga, heeft toch betere naamsbekendheid.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Jeromeke, ook hier weer: doe zelf eens wat onderzoek. Er is genoeg info op het internet te vinden over welke geheugens goed zijn. Kijk eens naar timings, overclockbaarheid, stabiliteit enz enz.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 15:48

Zygivt

Evenaren en overtreffen

als de verschillen niet zo groot zijn kijk dan naar de detailles als chippies en voltages :9

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 09:42
GoT is niet bedoeld om anderen te laten bepalen wat je het beste kunt nemen ;) Kijk naar de prijs, eventuele ervaringen met jouw type moederbord en geheugen en je komt er wel uit. Succes :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.