Inloggen met je DigiD op t.net?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• op_een_dag
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09-2022
Zit je rustig op de zondag beetje door een C'T te bladeren en op de computer kinkFm aan staan en toen hoorde ik dit opmerkelijke nieuwsbericht

Op zich klinkt het leuk ter bescherming van de kleine kinderen en heel erg goed bedoelt, maar ik heet in het echt eigenlijk geen op_een_dag, dus nu ben ik straks strafbaar. Dus mischien kan T.net hierop inspringen en er voor zorgen dat wij allemaal met ons DigiD in kunnen loggen? En dan kan natuurlijk nog altijd de DigiD gejat zijn dus in de avatar moet dan een webcam image staan waarop ze kunnen zien dat ik ook achter de computer zit en natuurlijk ter verificatie nog mijn paspoort of identiteitskaart in beeld hou.

Misschien kan het ook verboden worden om dronken achter de computer te zitten, dat kan ook zo irritant zijn voor andere mensen. Ik denk dat ik vast een patent ga aanvragen op het usb alcoholslot.

Of misschien zou het gewoon eens handig zijn als politici eens daadwerkelijk het internet gebruiken voor ze weer wilde plannen verzinnen.

(Ik weet niet of dit nu echt de juiste plaats is voor deze topic, maar bij general chat was ook niet echt een plek voor opmerkelijk nieuws)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehh is dit serieus bedoelt als discussie? Zoja, ben je beter af in SG of gewoon in Nieuws, Sport, TV & Muziek?

Maar goed, DiGiD is volgens mij vooral voor overheidsinstellingen, lijkt me niet fijn als andere (commerciele) bedrijven uiteindelijk ook met de DiGiD gaan beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Ehm, ik neem aan dat je niet serieus wilt voorstellen dat wij gaan regelen dat iedereen hier met zijn digid moet gaan inloggen :P . Ik denk dat je beter een topic over dit nieuwsonderwerp - wat dus verder niet zoveel te maken heeft met het beleid op het forum - in Nieuws, Sport, TV & Muziek zou kunnen openen. Helaas heb je daar echter nog geen toegang tot :) . Iniedergeval gaat deze dicht ;) .

DM!

Dit topic is gesloten.