Toon posts:

[Vista] Taalpakket installeren, error 2

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een engelse versie van vista ultimate en wil daar het nederlands talig taalpakket op instaleren. het downloaden gaat allemaal goed maar als ik het wil installeren stopt het op de helft en ik krijg dan een error 2.

google heeft bij mij niks opgeleverd :'(

heeft er iemand hier een oplossing voor ? zou er heel bij mee zijn want na 2 dagen zoeken en aanrommelen word je niet vrolijk :(

Verwijderd

Wat voor een error geeft Windows precies? Microsoft al gebeld? En mag ik vragen waarom de keuze voor een engels besturingssysteem? Is het een officieel taalpakket?

Verwijderd

error 2 misschien?? Ik heb juist hetzelfde aan de hand. Ook ik heb Vista ultimate en probeer al even NL packet te installeren. Het heeft 1 keer gewerkt, toen vista opnieuw geinstalleerd gehad en nu kan ik alle taalpakketten installeren behalve de nederlandse.

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Dan Google je toch verkeerd, met "Vista language pack "error 2"" krijg ik als eerste hit dit GoT-topic.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
You cannot turn on an optional feature, install a Windows update, install a hotfix, or install a language pack on a Windows Vista-based computer al gezien?
Misschien UAC uit staan of getweakt?
Wat heb je nou allemaal al geprobeerd? En met welke woorden heb je gezocht? Googlen kan iedereen, zonder zoekwoorden en pogingen tot oplossing erbij komt zo'n kreet niet echt geloofwaardig over.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
het is een officieel taalpakket want het word van de microsoft site gedownload.

en Tsunami. de mogelijke oplossingen in dat topic had ik al gevonden maar werkten ook niet :|

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-03 07:20

mrsar

waar een sar is,is een wodka

is de schijf waar je vista op staat niet gewoon (bijna) vol ;) taalpakket mis nogal groot namelijk,iets van 1.5Gig + dan de download van die installatie(350mb als ik het goed heb)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Error 2 is vaak file not found, of out of resources, wat best eens het geval kan zijn :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
van de 500 gb is er nog 400 over dus dat is het probleem niet. maar toch bedankt
Pagina: 1