Toon posts:

Asus: F5R-AP076A-A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen ik zag deze asus Asus: F5R-AP076A-A voor een mooi prijsje via internet te bestellen. maar ik kan wel specificaties vinden maar geen reviews. zijn er ervaringen met deze laptop? ik wil graag films op kijken en wat muziek downloaden en schoolwerk. Echt gamen zal ik er niet op doen. Maar nu is mijn vraag ook bij deze laptop of er een tv-out op zit? ik heb werkelijk alle sites afgezocht met specificaties maar kan hier geen antwoord op vinden. wil namelijk via me laptop gedownloade films op me tv kijken! is eigenlijk wel een vereiste. Verder is mijn vraag of deze laptop wat beter is dan die acer van 499 bij de mediamarkt op het moment. Ik hoop op goede reacties want wil spoedig een laptop kopen.

BVD

M.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:55

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Acer 5310-301G08mi. Ga je nu voor elke laptop die je ziet een apart topic openen?

Wat heb je zelf al geprobeerd? Waar heb je gezocht naar reviews? Alleen maar naar deze specifieke laptop? Etc etc. Je kunt beter de GoT FAQ doorlezen over wat er van topics verwacht wordt :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
jaa sorry sorry ik lees t nu, wist idd niet echt wat deze site inhield qua regels enzo! mijn fout. maar waar moet ik dan deze vragen stellen. ik begrijp dat het niet op deze site toegestaan is?

en zelf heb ik vooral naar deze laptop gezocht, omdat mij deze wel mooi lijkt. maar ik kan op weinig sites wat vinden over tv-out enzo. want volges mij zit dat alleen op laptops van 700 en hoger ? en dan weet ik ook niet over een andere oplossing is dmv een kabel ofzo dat je met goedkope laptops ook op je tv kan bekijken. ik weet weinig goede sites te vinden met reviews en info over laptops dus vandaar probeerde ik deze site even. maar ik wist niet dat je niet zomaar in het rond mag vragen, jullie willen het hier ook netjes houden natuurlijk;)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2007 18:43 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 18:41:
jaa sorry sorry ik lees t nu, wist idd niet echt wat deze site inhield qua regels enzo! mijn fout. maar waar moet ik dan deze vragen stellen. ik begrijp dat het niet op deze site toegestaan is?
Yep. De dingen die je vraagt kun je zelf allemaal oplossen met een beetje eigen inzet/zoekwerk, en horen hier inderdaad niet thuis. Vragen over "welke moet ik nemen" worden als tweaker-onwaardig gezien, daarvoor zul je andere forums moeten zoeken zoals forum.computeridee.nl of beginnersweb.nl.

Als je binnenkort een laptop wilt kopen, dan zul je je snel in de materie moeten verdiepen. Veel leesplezier ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• BoyzNDaHood
  • Laatst online: 19-12-2022
Mailen naar de winkel, en je zal eerder een antwoord vinden dan hier op GoT vragen.
En de laptop verder, ja voor office en downloaden zal het echt wel goed genoeg zijn. En ik weet niet waar je hem gaat halen, maar op laptops4u staat dat er carry-in garantie zit. Dan moet je volgens mij zelf de verzendkosten betalen indien de laptop terug moet voor garantie. Misschien handig om daar ff naar te kijken.
Pagina: 1