Toon posts:

Verschil tussen de dell inspiron 350 en de vostro 400

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

De zoekfunctie leverde niets op, vandaar dit nieuwe topic. Ik sta op het punt om een computer bij dell te bestellen. Ik kan hierbij kiezen uit de inspiron 350 en de vostro 400 (de laatste gekocht op de "consumenten-manier"). Beide hebben 2 gig geheugen dat op 667mhz draait. Daarnaast hebben ze beide een geforce 8600GT 265MB en een harde schijf van 320gb. Het enige verschil is dat de inspiron een intel E4400, 800mhz, 2mb cache heeft en de vostro een E6550, 1333mhz, 4mb cache.

Ik had een paar vragen hierover en ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen:
-wat voor verdere verschillen zitten er tussen deze twee pc's?
-Heeft de vostro evenveel usb ingangen/firewire aansluitingen?
-Worden beide pc's standaard met een firewire aansluiting geleverd? (ik kwam namelijk een artikel tegen waarin stond dat de 530 niet standaard met firewire word geleverd).
-En is het de moeite waard om 30 euro meer te betalen voor de snellere processor, terwijl het werkgeheugen maar op 667mhz draait?

Zoals jullie misschien al hebben opgemerkt ben ik een redelijke leek (alhoewel ik er wel wat vanaf weet) maar ben ik niet van plan om te gaan overklocken bijvoorbeeld (zou niet weten hoe).

Alvast bedankt!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:46

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Even op de site van Dell kijken en je hebt je antwoorden:
Inspiron : http://www1.euro.dell.com...c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1
Vostro : http://www1.euro.dell.com...=bsd&cs=nlbsdt1&~lt=popup

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Voor zover is alles mij duidelijk, alleen vroeg ik me af of het mogelijk is om games te spelen op een vostro 400 (volgens de specificaties wel), maar het is een business pc, levert dit dan problemen op?

• niels_vlaar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-01 15:39
Dit levert geen problemen op want beide computers zijn eigelijk het zelfde. Dus je kan gewoon games spelen. Het verschil is dat er standaard een andere windows wordt geleverd bij de vostro de Business en bij de inspiron windows Home Basic. Ik weet niet of er bij de desktop varianten net zo'n groot verschil in prijs zit als bij de laptops? want bij de laptops had ik een verschil van 300 euro in het voordeel van de vostro. Dus ben ik voor de vostro gegaan het zelfde voor minder geld.
Ik heb hem wel via een bedrijf bestel ik weet niet of het met de vostro problemen oplevert als je hem als consument bestelt. Omdat je hem alleen kan selecteren als je ondernemer aanklik in het begin.
Maar als ik jou was en er zit een redelijk prijs verschil voor de zelfde spec zou ik voor de vostro gaan.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00

Thandor

SilverStreak

Inderdaad, kwestie van zoeken :). Wat betreft het spelen van games: Bekijk een wat voor hardware erin zit ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.