2e RPM draad, adaptor?

Pagina: 1
Acties:

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Hmm,

Sinds kort heb ik een nieuw moederbord, aangezien de fans hiermee goed via progjes zijn te regelen, wil ik dit gaan doen. Echter heb ik ook 2 maanden geleden een Scythe Kama Meter gekocht, en vind het toch wel zonde om deze weer in de kast te leggen. Daarom ben ik op zoek naar 3 pin adaptortjes die een 2e RPM draad meegeven, zodat ik één draad op het moederbord kan zetten en de andere op me Kama Meter.

Echer zijn deze niet of nauwelijks te vinden, misschien heeft een oplettende tweaker deze ergens te koop zien staan? Ik wil eerst proberen om ze los te kopen, mochten ze echt niet te vinden zijn, wil ik nog wel overwegen om ze zelf te maken.

Alvast bedankt ;), God GoT Bless You _/-\o_

Verwijderd

kan je niet de RPM draad opsplitsen in 2 draadjes? (knip eventueel halverwege even door, kroonsteentje ertussen en klaar).
Volgens mij geeft dat draadje alleen pulsjes door, dus zal het verdelen in 2 draadjes niet uit moeten maken..

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-01 18:21
Afbeeldingslocatie: http://img67.imageshack.us/img67/9482/tmpphpccnr8twj1.png

Is dat wat je wilt? Want dat is gemakkelijk te maken door een draadje ertussen te steken of door een kroonsteentje ertussen te zetten.

offtopic:
check mijn 1337 Paint skillz :9

[ Voor 23% gewijzigd door Bitage op 09-09-2007 18:10 ]

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Bitage schreef op zondag 09 september 2007 @ 18:05:
[afbeelding]

Is dat wat je wilt? Want dat is gemakkelijk te maken door een draadje ertussen te steken of door een kroonsteentje ertussen te zetten.

offtopic:
check mijn 1337 Paint skillz :9
Jup Thats it, alleen heb ik geen zin om met kroonsteentjes te gaan werken e.d. Daarom was ik op zoek naar een shop die ze verkoopt ;)

offtopic:
Nice Paint Skillszz

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:52
Kroonsteentjes?

Een kniptang, soldeerbout en een stukje krimpkous. 5 minuten werk en het kost niks (als je teminste een soldeerbout hebt).