Om meteen maar van start te gaan: dit complex kwam ik stomtoevallig tegen in m'n vakantie op Rhodos afgelopen zomer. Heel het complex zag er verschrikkelijk verlaten uit en had een surreële sfeer van vergane glorie over zich. Aangezien ik daar niet echt vies van ben heb ik dustijds besloten om het geheel te fotograferen en her en der te laten zien 
Alle foto's zijn gemaakt met een Canon powershot A620 met automatische instellingen. Bij sommige foto's heb ik een beetje gecropt en gedraaid, maar voor de rest heb ik er bijna niets aan bewerkt. Dit is overigens m'n eerste testcase, so bear with me..
#1: De duikplanktoren vanaf het hoofdgebouw:

#2: Het hoofdgebouw, vanuit de entree genomen:

#3: De entree zelf:

#4: De kluisjes van hout (triplex geloof ik):

#5: De ketelruimte:

brakke foto; m'n flitser had niet genoeg power voor de hele ruimte en een statief had ik niet bij me. Toch heb ik deze even toegevoegd om de algemene sfeer daar te ondersteunen..
#6: Het hoofdgebouw vanaf het plein genomen:

Onder alle bosjes liggen nog gewoon de grindtegels; alles is er doodleuk overheen gegroeid
#7: Het diepe bad:

Dit is dus een meter of 5 diep, een aantal tegels begint al af te brokkelen. Niet echt een plek om in te vallen..
#8: De duikplanktoren:

#9: Het banenbad:

#10: Een brugje over een smal deel van het zwembad heen:

Deze brug liep over een verbindingsstukje tussen het peuterbad en het banenbad heen als het ware. Dit is meteen ook de trap voor de glijbaan..
#11: De glijbaan; van beton (crop):

#12: De glijbaan (originele foto):

#13: Douchecellen buiten:

De douchecellen zijn als het ware in drie delen gedeeld; elk partje heeft 3 douchekoppen en een vloer van los grind.
#14: Ventilatiegaten in het hoofdgebouw:

#15: De administratie:

Dit is een van de kamers in het hoofdgebouw waar gewoon nog doodleuk de complete administratie ligt.
In andere kamers waren nog matrassen en bedden te vinden..
#16: Het hek bij de in/uitgang:

Al met al is dit een behoorlijk surreële plek om rond te lopen, zeker aangezien dit aan een doorgaande weg ligt en ook vlak bij een strand en troeristencentra ligt. Vooral de kamer met de administratie komt mij erg vreemd over; je administratie is toch zo ongeveer het laatste wat je rond wilt laten slingeren denk ik? Een wallpaper daarvan is hier te vinden in een 2550*1024 resolutie voor de breedbeelders onder ons
Alle foto's zijn gemaakt met een Canon powershot A620 met automatische instellingen. Bij sommige foto's heb ik een beetje gecropt en gedraaid, maar voor de rest heb ik er bijna niets aan bewerkt. Dit is overigens m'n eerste testcase, so bear with me..
#1: De duikplanktoren vanaf het hoofdgebouw:
#2: Het hoofdgebouw, vanuit de entree genomen:
#3: De entree zelf:
#4: De kluisjes van hout (triplex geloof ik):
#5: De ketelruimte:
brakke foto; m'n flitser had niet genoeg power voor de hele ruimte en een statief had ik niet bij me. Toch heb ik deze even toegevoegd om de algemene sfeer daar te ondersteunen..
#6: Het hoofdgebouw vanaf het plein genomen:
Onder alle bosjes liggen nog gewoon de grindtegels; alles is er doodleuk overheen gegroeid
#7: Het diepe bad:
Dit is dus een meter of 5 diep, een aantal tegels begint al af te brokkelen. Niet echt een plek om in te vallen..

#8: De duikplanktoren:
#9: Het banenbad:
#10: Een brugje over een smal deel van het zwembad heen:
Deze brug liep over een verbindingsstukje tussen het peuterbad en het banenbad heen als het ware. Dit is meteen ook de trap voor de glijbaan..
#11: De glijbaan; van beton (crop):
#12: De glijbaan (originele foto):
#13: Douchecellen buiten:
De douchecellen zijn als het ware in drie delen gedeeld; elk partje heeft 3 douchekoppen en een vloer van los grind.
#14: Ventilatiegaten in het hoofdgebouw:
#15: De administratie:
Dit is een van de kamers in het hoofdgebouw waar gewoon nog doodleuk de complete administratie ligt.

#16: Het hek bij de in/uitgang:
Al met al is dit een behoorlijk surreële plek om rond te lopen, zeker aangezien dit aan een doorgaande weg ligt en ook vlak bij een strand en troeristencentra ligt. Vooral de kamer met de administratie komt mij erg vreemd over; je administratie is toch zo ongeveer het laatste wat je rond wilt laten slingeren denk ik? Een wallpaper daarvan is hier te vinden in een 2550*1024 resolutie voor de breedbeelders onder ons
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic